Polo Blue GT versus Ford Fiesta

Klopt wat graafie zegt, de fiesta is goedkoper omdat het gewoon niet zo stevig is als VW. Ik heb voor mijn polo een ford gehad en ik kan het bevestigen Stick Out Tongue
trouwens 140pk uit een 1.0? Arme motor, al enkele keren gehoord dat ze na 100.000km gewoon op zijn.

Ja hè, mijn ouders hebben ook een Ford Fiesta, als ze op visite zijn geweest en in de auto stappen dan trekken ze die deur dicht.......Je weet niet wat je hoort, voor de gein loop ik wel eens om de auto heen om te kijken of er niet iets vanaf is gevallen. :mrgreen:
 
denk dat het motorisch wel meevalt met de een liter ecoboost van ford.
mijn vrouw heeft deze in haar focus , en loopt nog steeds als een trein ook boven de 100.000 km
Ik ben echt een vw man , maar vind de ford die zij heeft een prima auto
collega's van mij hebben de fiesta , weliswaar met de oude motoren , maar die rijden prima ... sterker nog , ik heb getwijfeld.......
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Precies wat R-Vera schrijft. Dit is appels met peren vergelijken. De Blue GT is helaas niet meer leverbaar met handbak. Dat maakt hem duurder maar daarmee zet VW de auto ook heel anders in de markt.
Autoweek krijgt een auto van de importeur die volgehangen is met extra's zoals schuifdak, xenon, navi, stoelverwarming etc. Veel extra's zijn bij de fiasco niet eens bij te bestellen. Verder beoordelen zij het rijgedrag alsof we iedere dag een toptijd neer willen zetten van huis naar de zaak. Een Blue GT rijdt en stuurt zeer volwassen. Misschien moeten ze daar ook de juiste journalist bij zoeken. Marco met zijn Duck-voeten kan ik niet echt serieus nemen. Roy weet vaak stukken beter te verwoorden wat een auto biedt en kan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!