Polo Blue GT Sportuitlaatsyteem???

Dit heeft dus zeker wel nut. Als jij alleen een sierstukje erop zet dan niet nee, werkt het zelfde als een R logo op je auto plakken..
Als jij echter een complete uitlaat vanaf de motor eronder monteert scheelt dit wel, met een Blue GT zal het op zich meevallen maar als je wil chippen o.i.d. heb je nét het beetje extra.

[MENTION=2895]WobbleKid[/MENTION]; BullX is wel erg luid vaak, vraag me af of je dat moet willen :twisted:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Zit zelf ook al lang te denken aan een leuke uitlaat maar ik wil eigenlijk vooral de DSG plofjes horen en niet met gedreun zodra ik op de snelweg rij. Schijnt dat wanneer je de midden demper er tussen uit haalt je alleen een scheller geluid krijgt volgens EPS uitlaten. Hoop eigenlijk dat Bob BlueGT nog een filmpje van in de auto wil maken bij verschillende snelheden.
 
Een "catback" is meer voor de sound. Je krijgt er wel een paar pk bij, maar dit merk je bijna niet.

Als je extra vermogen wilt, moet je voor de "turboback" gaan. Dit komt omdat de standaard downpipe geknepen is. Dit vormt de grootste restrictie in het uitlaat systeem.

Wil je het perfect hebben na het plaatsen van een turboback systeem. Zul je de auto moeten chippen naar stage 2. Hiermee halen ze nog meer pk uit je blok.
 
Zit zelf ook al lang te denken aan een leuke uitlaat maar ik wil eigenlijk vooral de DSG plofjes horen en niet met gedreun zodra ik op de snelweg rij. Schijnt dat wanneer je de midden demper er tussen uit haalt je alleen een scheller geluid krijgt volgens EPS uitlaten. Hoop eigenlijk dat Bob BlueGT nog een filmpje van in de auto wil maken bij verschillende snelheden.

Voor de DSG plofjes zou ik het ook doen! Ze zijn heel licht aanwezig met de standaard uitlaat: warme motor, handmatig schakelen bij ongeveer 4000 rpm. Wellicht dat alleen het vervangen van de middendemper dit gaat versterken. Dan ben je goedkoop klaar en heb je toch niet heel veel lawaai op de snelweg.
 
Ben van plan een uitlaat systeem van voor naar achter te nemen en de polo te chippen

Chippen van de BlueGT kan nog niet op maat en volgens mij doe jij het via je dealer(?) die voor de standaard BlueGT software er op zet wat dus niet aangepast is aan een volledig custom uitlaat systeem. Hierdoor zal je ook niet de maximale winst eruit halen en kan je mengsel zelfs te arm zijn.
 
Chippen van de BlueGT kan nog niet op maat en volgens mij doe jij het via je dealer(?) die voor de standaard BlueGT software er op zet wat dus niet aangepast is aan een volledig custom uitlaat systeem. Hierdoor zal je ook niet de maximale winst eruit halen en kan je mengsel zelfs te arm zijn.

Aha da zal ik dan gelijk bepreken met dealer ende gene die hem chipt
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!