Polo AW. Wat vinden we er van?

navigatie is gewoon achter gebleven in de huidige software, straten van 3 jaar kan die niet vinden, daar betaal je een vermogen dan voor. In mn Blue GT had ik geen navi maar een TOM TOM en .... altijd bij de tijd. gemiste kans. Dat is net als met het ledpakket, achter de helft Led en de rest een gloeipit, en als klap op de vuurpijl het dashboard kastje verlicht en afsluitbaar volgens de brochure van december 2017, maar ach wijzigingen voorbehouden, maar daar baal ik wel van.
Verder fijne auto, ben er super blij mee. haha
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik vind de oude Polo 6R/C toch wat mooier qua interieur! het dashboard vind ik zo 'kinderlijk' overkomen. Vooral de GTI is standaard uitgerust met z'n rode band die helemaal overloopt op de deuren. Beetje een hoog IKEA gehalte vind ik zelf..
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ik vind de oude Polo 6R/C toch wat mooier qua interieur! het dashboard vind ik zo 'kinderlijk' overkomen. Vooral de GTI is standaard uitgerust met z'n rode band die helemaal overloopt op de deuren. Beetje een hoog IKEA gehalte vind ik zelf..
Tja dat dashboard ben ik juist voor gevallen in de juiste kleurstelling. Vandaar geen GTI voor mij[emoji2][emoji2][emoji12].

Nee hoor dat was een tehoog ING gehalte voor een AOW er, [emoji848][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
navigatie is gewoon achter gebleven in de huidige software, straten van 3 jaar kan die niet vinden, daar betaal je een vermogen dan voor. In mn Blue GT had ik geen navi maar een TOM TOM en .... altijd bij de tijd. gemiste kans. Dat is net als met het ledpakket, achter de helft Led en de rest een gloeipit, en als klap op de vuurpijl het dashboard kastje verlicht en afsluitbaar volgens de brochure van december 2017, maar ach wijzigingen voorbehouden, maar daar baal ik wel van.
Verder fijne auto, ben er super blij mee. haha

Maak zelf altijd gebruik van Apple carplay om te navigeren, altijd up-to-date
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
navigatie is gewoon achter gebleven in de huidige software, straten van 3 jaar kan die niet vinden, daar betaal je een vermogen dan voor.
Het is even geleden, maar ik ondervind geen problemen met de navigatie. Dit jaar al twee keer een kaart update gedownload en werkt prima, zelfs tot in Zuid Spanje echt alle straten weten te vinden (y) .
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
ik doe er niets mee ondanks ik alles heb, het is leuk maar ik zie de meerwaarde er niet van in. lekker navigeren met apple carplay en je hebt alles bij de hand wat je maar wil hebben en nog actueel ook
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!