Polo AW pre-facelift wireless CarPlay

Goedenavond,

Ben momenteel in het bezit van een Polo AW 2018 zonder wireless CarPlay. Binnenkort ben ik van plan om mijn Polo in te ruilen voor ééntje met een lagere km-stand, het liefst voor een model met wireless CarPlay. Toevallig zag ik laatst een Polo op Marktplaats met wireless CarPlay van voor de facelift, deze had het ‘Polo’ embleem onder het Volkswagen logo op de achterklep. Vanaf welk bouwjaar + maand is wireless CarPlay beschikbaar gesteld in de Polo van voor de facelift?

Ik kijk uit naar jullie reacties
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI 95pk 
Goedenavond,

Ben momenteel in het bezit van een Polo AW 2018 zonder wireless CarPlay. Binnenkort ben ik van plan om mijn Polo in te ruilen voor ééntje met een lagere km-stand, het liefst voor een model met wireless CarPlay. Toevallig zag ik laatst een Polo op Marktplaats met wireless CarPlay van voor de facelift, deze had het ‘Polo’ embleem onder het Volkswagen logo op de achterklep. Vanaf welk bouwjaar + maand is wireless CarPlay beschikbaar gesteld in de Polo van voor de facelift?

Ik kijk uit naar jullie reacties
Volgens mij 2021 met de mib3 navigatie. Deze heeft het nieuwe logo en usb c aansluiting
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Tygo10
een half jaartje geleden zei Maarten dit:
Bij alle AW's met MIB3 wel, de prefacelift modellen hadden MIB2 (2,5)
Bij de overgang van pre FL naar FL (halverwege 2021) kunnen er enkele modellen zijn die wel al een MIB3 systeem hebben gekregen.
Volgens mij heeft Driesz een pre FL model :).

En ik heb dus ook geen draadloos android apple carplay.
eerste toelating augustus 2020
maar wel via AAwireless device welke voor mij goed werkt ook dankzij regelmatige updates
 
Volkswagen  polo AW (2G) POLO TSI COMFORTLINE BUSINESS ACC / ECC/ NAV / LM / PDC  1.0 TSI 95pk naar inmiddels 130pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tygo10
Goedenavond,

Ben momenteel in het bezit van een Polo AW 2018 zonder wireless CarPlay. Binnenkort ben ik van plan om mijn Polo in te ruilen voor ééntje met een lagere km-stand, het liefst voor een model met wireless CarPlay. Toevallig zag ik laatst een Polo op Marktplaats met wireless CarPlay van voor de facelift, deze had het ‘Polo’ embleem onder het Volkswagen logo op de achterklep. Vanaf welk bouwjaar + maand is wireless CarPlay beschikbaar gesteld in de Polo van voor de facelift?

Ik kijk uit naar jullie reacties
Als het je gaat om per se wireless carplay te hebben, zijn daar apparaatjes voor (draaien op Android); die sluit je bekabeld aan op je usb poort van de auto; en je verbind dan je telefoon met dat apparaatje; dan heb je wireless carplay. Als je het juiste kastje neemt, kun je daar zelfs ook nog Youtube en Netflix op draaien, mocht je dat ook nog willen.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 2.0 200pk (250pk/455Nm stage 1) 
  • Leuk
Waarderingen: Tygo10
Mocht je nog op zoek zijn naar een Polo met draadloze carplay fabrieksaf heb ik er een op voorraad. 2021 met super weinig kms!
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Tygo10
dank je voor het aanbod maar ben eerst op zoek naar

Rear High Line Camera KIT with Guidance Lines 2GA827469​

 
Volkswagen  polo AW (2G) POLO TSI COMFORTLINE BUSINESS ACC / ECC/ NAV / LM / PDC  1.0 TSI 95pk naar inmiddels 130pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!