Polo AW Life 1.0 tsi 95pk chiptuning

Hallo,

Ik wil mij kort voorstellen, ik ben Luuk en bezit sinds 2 maanden een Polo Life met de 1.0 tsi en 5 bak van bouwjaar 2022. Ik zit echt met de twijfel of ik wil chiptunen. Ik ben bekend met de risico's (slijtage koppeling, evt meer slijtage aandrijflijn etc). Ik woon dichtbij Alkmaar en zou voor de chiptuning naar Hartog Tuning gaan. Ik zou graag op 95 blijven tanken ivm budget redenen. Ik vroeg mij af of er al mensen met deze aandrijflijn bij Hartog Tuning zijn geweest en/of het waard is om te chippen.


Kortom:
Ik hoor graag over jullie ervaringen m.b.t. chippen bij Hartog en of jullie het waard vinden om te chippen.
 
Volkswagen  Polo AW Life 2022  1.0 TSI 95pk 
Ik zal je garantie periode afwachten. Ik zal mijzelf goed voor mijn kop slaan als er toch een garantieding is en het een getouwtrek is omdat je je auto hebt gechipt.

Daarna kan je gerust chippen, slijtage zal echt wel meevallen mits je je auto goed warm rijd voordat je het extra vermogen aanspreekt en vanzelfsprekend gewoon de normale onderhoudsintervallen blijft aanhouden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!