Polo AW GTI | Software (275PS / 427NM)

Het lijkt er sterk op dat ze inderdaad een volledige ECU hebben om de originele te vervangen. Dan kan het prijskaartje wel kloppen.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Lijkt me stug dat een kleinspeler zoals jd ten opzichte van HGP exact hetzelfde voor zoveel minder kan leveren
Mij ook, het zal dan ook wel niet een box zijn, gezien het antwoord op mijn mail:

Hallo Herr Harsveld,



das Tuning 275PS kostet € 3.800,00 inkl. Mwst.



Viele Grüße
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ik heb er thuis nog eentje staan met 250pk die 200kg lichter is dan de GTI dus dat zal wel zo'n beetje overeenkomen gok ik. gebruik ik die wel een keertje om vermogen te hebben
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Op hun Facebook staat ook dat ze de polo GTI van voor 12-2018 kunnen tunen. Gisteren aangekondigd paar dagen na die andere aankodiging
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Ben benieuwd hoe. Zal ook wel niet alleen veel vermogen opleveren, maar ook kosten
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Bij de vorige polo 1.8 gti heb je een vermogenswinst van ongeveer 60pk voor een bedrag van +/- 600€,-.
Dus het is mij een raadsel waarom je in dit geval voor een winst van 75pk 3800€ af zou moeten tikken.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Omdat ze voor 99% zekerheid een volledige ECU plaatsen. Dus geen tuningbox die na-regelt tussen sensoren en ECU, maar daadwerkelijk een andere ECU. Dan moet je dus een ECU (laten) produceren voor specifiek deze configuratie, en dat kost een flinke bak geld. Waarom ze dat überhaupt doen; geen idee. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo hard zit te springen om 75 extra pk's dat ie 3800 EUR aftikt.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Bij de vorige polo 1.8 gti heb je een vermogenswinst van ongeveer 60pk voor een bedrag van +/- 600€,-.
Dus het is mij een raadsel waarom je in dit geval voor een winst van 75pk 3800€ af zou moeten tikken.
Omdat het kan kennelijk. Naam en prestige van het bedrijf. Net als ABT, al zijn de meningen daarover niet onverdeeld gunstig. Maar deze jongens bakken ze wel erg bruin
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Omdat ze voor 99% zekerheid een volledige ECU plaatsen. Dus geen tuningbox die na-regelt tussen sensoren en ECU, maar daadwerkelijk een andere ECU. Dan moet je dus een ECU (laten) produceren voor specifiek deze configuratie, en dat kost een flinke bak geld. Waarom ze dat überhaupt doen; geen idee. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo hard zit te springen om 75 extra pk's dat ie 3800 EUR aftikt.

Ah ik snap hem, ze hebben de ECU van de 2.0 GTI dus niet gekraakt maar gewoon zelf een hele nieuwe ECU ontwikkeld.
Dan vraag ik me inderdaad af wie er 3800 voor betaald. Met een beetje geduld is er binnenkort wel iemand die de ECU gekraakt heeft.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Nou dat beetje geduld wordt inmiddels al een heel lange tijd gevraagd (jaartje of 2). Daarom is hier kennelijk een markt voor van mensen wier geduld op is en het geld nog lang niet ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 

En daar is de volgende alweer. :mrgreen: 320 pk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!