Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wou zeggen als je HGP niet kent en daar slecht over durft te praten haha, mijn god die gasten die kunnen je auto opkrikken naar een ziek niveau.Overigens ben ik het niet met je opmerking 'Als het echt wat is, zien we het wel voorbij komen bij de gerenommeerde bedrijven' eens. HGP is een grote speler op de Duitse markt en doet ook inhouse stage 3 tuning (480pk Golf R, zelfs een ombouw maar 3.6L biturbo met 740pk!) d.m.v. eigen ontworpen turbos.
Via interne bronnen bij één van de 'geronommeerde bedrijven' heb ik gehoord dat ze pas eind dit jaar verwachten toegang tot de ECU te hebben. Dit kan uiteraard altijd meevallen.
Kende het niet, maar sprak er ook niet in slechte zin over (daarom juist).Ik wou zeggen als je HGP niet kent en daar slecht over durft te praten haha, mijn god die gasten die kunnen je auto opkrikken naar een ziek niveau.
Denk die gerenommeerder zijn dan Vag tuning en JD bij elkaar
Je zei iets over 3800 euro meende ik? gok op een compleet ander motormanagement wat ze er dan in knutselenKende het niet, maar sprak er ook niet in slechte zin over (daarom juist).
Misschien ander soort, wel te flashen ECU
Ja, dat las ik op een Duits forum, voor wat het waard is uiteraard.Je zei iets over 3800 euro meende ik? gok op een compleet ander motormanagement wat ze er dan in knutselen
Oke als ze 1 van de eerste zijn en 1000 euro kosten, maar ik gok er hier nog iets meer bij komt kijken hahaJa, dat las ik op een Duits forum, voor wat het waard is uiteraard.
Lijkt? of is het een nieuwe ECU met complete kabelboom? 3800 is veel hoor teringSnel antwoord gekregen. Lijkt een externe ECU, die JD ook kan leveren a €700
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.