Polo AW 115PK DSG R-Line

Middag allen,

Ik loop hier al weer ff rond dus word het ook is tijd om de AW van m'n pa voor te stellen. Gezien ik verkoper ben bij een VW dealer maar gelijk een auto met zo goed als het hele boekje samengesteld.
Specs:
Highline 1.0 TSI 115PK DSG
Limestone Grey
R-Line in & ex
17" Bonneville
Beats
Pano
65% getint
LED achterlichten
Executive pakket
Active info display
Achteruitrijcamera
Winter pakket



Auto is nu +/- 9 maanden oud.

Mods:

-OCT tuning naar +/- 140PK
-LED dimlicht
-LED knipperlichten voor
-LED kofferbakverlichting
-LED mistlampen
-R Chromen sleutel logo

Led verlichting is in mijn vrije tijd mijn handel dus vandaar de Polo voorzien van de nodige LED's ipv de normale verlichting
Overigens is auto 2 een Up GTI.
Ikzelf rij op dit moment een T-Cross DSG van de zaak
 
Laatst bewerkt:
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Welkom en leuk wagenpark.
Ook een mooie Ibiza in je profielfoto, heb een aantal jaar geleden ook zo een gehad. Was een 130 pk TDI, dat reed heerlijk maar er zat ook meteen een abonnement bij het CJIB bij.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
maar gelijk een auto met zo goed als het hele boekje samengesteld.
Mooie Polo AW en lekker compleet! Wel nieuwsgierig waarom je geen advance pakket hebt geslecteerd, dan had je grotendeels ook al led gehad (en persoonlijk vind ik de koplampen daarvan mooier, maar dat terzijde;)).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
@Wizzie. Heel simpel M'n pa zijn 6C GTI is tot 3x toe opgebroken en LED koplampen gestolen. Dus geen advance ivm diefstal van de koplampen
@nsg netto nagenoeg geen meerprijs tov 95PK plus dat ik absoluut de trommelremmen geen gezicht vind
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
@Wizzie. Heel simpel M'n pa zijn 6C GTI is tot 3x toe opgebroken en LED koplampen gestolen. Dus geen advance ivm diefstal van de koplampen
@nsg netto nagenoeg geen meerprijs tov 95PK plus dat ik absoluut de trommelremmen geen gezicht vind
Elke ochtend kijk ik altijd of me koplampen er nog in zitten als ik naar werk ga. Ben benieuwd wanneer ze bij mij eruit gelepeld zullen worden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Het is dagelijkse kost de laatste tijd. Ik denk als ik het percentage pak van de door mij verkochte Polo's met LED koplampen (ben verkoper) tov de gestolen dat het 80-90% overkomen is
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!