Polo 9N3 verlagen

qwiznx

Mooiste 9N3 (2016)
Exclusive lid
@iedereen,

Ik denk er over om mijn polo 4 cm lager te laten hangen.
Maar de 1 zegt dat niet slim is, en de ander raad het aan. Aangezien er hier vast wel wat mensen het zelfde gedaan hebben vraag ik om advies.
Ik maak veel kilometers en wil niet elk hobbeltje voelen. Dus, is het slim om te doen, en maakt het weinig verschil, of is t af te raden.

Grt Jos.

Zo te zien heb je al 17 inch velgen met dus dunne banden.
Door verlagen haal je denk ik wel een stukje comfort weg.

Op zich ziet je auto er al niet echt uit (persoonlijk) dat je auto hoog op z'n poten staat.
Wellicht dat je een schroefsetje kunt regelen voor een leuke prijs, niet goed = terug (of bijv 2 cm omlaag ipv 4?)

Rij zo`n 450km per week en heb sinds kort een AP schroefset onder m'n Gti hangen.
Had hiervoor een golf 3 op een vmaxx set en dat was echt knalhard tot irritant aan toe, wilde daarom eigenlijk ook geen schroefset meer maar hoor alleen maar goede verhalen over AP! Dat heeft me toch doen besluiten om zo`n set eronder te zetten want ik wilde ook gewoon lager. Heb nog geen moment spijt gehad!

Tuurlijk het is iets stugger maar wat mij betreft echt verbazingwekkend comfortabel!
Ik zou het zo weer doen :)

Seat  Leon SC FR 
4 cm verlagen bij een polo is inderdaad niet veel hoor, je gaat zeker niet elk hobbeltje voelen. Hangt een beetje van je budget af wat de beste keuze is. Veren kosten minder, comfort valt goed mee maar ze kunnen natuurlijk niet echt laag. Ga je voor een schroefset koop dan geen goedkope rommel als je nog wat comfort wilt. Het voordeel is dan wel dat je zelf exact kan regelen hoeveel hij omlaag gaat en achteraf bijregelen moest het je niet bevallen. Heb je het geld er niet voor over blijf dan bij verlagingsveren.

Aangezien verlagen mij iets te prijzig word en dus voor de lange termijn komt te staan, wil ik er voorlopig wat spoilers onderlangs hebben.
wie weet of er een lip bestaat voor de polo 9n zowel voor als zij en eventueel de achterkant. hoef geen tubberware party dr onder.

ik hoor t wel!

Houdoe!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!