Polo 9N3 TDI met GTI CUP bumperkit.

peterpolo

Bekend lid
713
309
78
Hallo ik ben Peter maar jullie kennen mijn al maar ik maak nu een nieuwe mijn polo onderwerp aan.
Dit zijn de foto's.

FotoS3P6TDKFD-1.jpg


FotoBGSYKDIPD-1.jpg


Foto8UMFGL8VD-1.jpg


FotoRLN6EOFZD-1.jpg


Laat je mening achter.
 
Staat hem goed. :cool:

Persoonlijk had ik alleen het gti logo niet in de gril gedaan.
Omdat het een tdi is had ik eerder een tdi logo erin gedaan of anders niks. ;)
 
peterpolo,

Ziet er mooi uit, inderdaad zou ik er ook een tdi logo opsteken, maar vooral ook verlagen en een setje gti koplampen erin ;)
 
Heey Bas verlagen dat wordt hem niet want met de stoep afrijden hier scheelt het maar een paar milimeter met het raken van de bumper.

Over het logo daar ben ik naar aan het kijken en wat je zegt over de gti koplampen ik vindt het hartstikke mooi staan maar voor mijn idee wordt het dan te donker en nu steekt het toch wel mooi af het chroom van de lampen komt toch overal wel terug net als in de velgen.
 
Dan laat je hem om het hoekje staan snachts?? Stick Out Tongue

Wat evt, wel nog kan is om er airride onder te maken ;) Kan je voor je de stoep op moet omhoog pompen ;)

Enne achter met een licht tintje blinderen en voor een zonnenband plakken? :idea:
 
Nee om het hoekje laten staan is geen optie haha.
Airride dat wordt toch te prijzig voor mij want wil wel over een aantal jaar een nieuwe hebben en over het tinte en de raamband daar wil ik later nog weleens naar laten kijken er zijn nu eerst velgen onderweg dus dat is genoeg voor voorlopig.
 
Maik dankjewel.
Bas er komen nu barracuda wielen op voltec T6 deze worden gehouden voor de winter die er nu op zitten.
Hee Johan ja ik had gister even tijd om foto's te maken ja ze hebben super werk afgeleverd alleen met monteren zijn er een paar lichte krasjes ingekomen zag ik gister maar dat hou je helaas toch niet tegen maar een keer goed laten polijsten en het is ook weer weg.
 
ja ik hou zelf ook wel meer van de drukkere velgen maar had er eerst mijn twijfels over omdat het een kleine auto was maar heb ze daar ervoor gezien en was gelijk verkocht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!