Polo 9N3 GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddevil

Actief lid
599
170
43
Merk : Volkswagen
Type : Polo GTI
Motorinhoud : 1800
Bouwjaar : 2006
Kilometerstand : 56xxx
Extra's : zie lijst
Prijs : € 9800

Hierbij zet ik mijn geliefde Polo GTI te koop omdat ik weer eens wat anders wil.
De polo is met liefde behandeld en er is ook niks op bezuinigd , de polo krijgt netjes elk jaar schone olie met filter ongeacht de kilometers , de distributieriem is ook vorig jaar vervangen ivm de leeftijd.

De polo word verkocht op de originele GTI denver velgen (deze hebben geen schade) wanneer men de Porsche Cayenne velgen er bij wil hebben zullen deze met adapters toch € 1000 kosten (banden die er op liggen zijn vredesteins met snelheids indicatie 300 km/h).

De kilometerstand is nu rond de 55000 Km en er word nog mee gereden.

Hij is voorzien van climate control 2 extra meters (boost en voltagemeter) en votex rolgordijn achter , meer gegevens hieronder:

Seat Cupralip geplaatst
.:R18 embleem rondom en een rood/zwart vw embleem.
Achterembleem voorzien van rode Carbonfolie.
Mistlampen geel gefolied.
Originele dempers met H&R veren -35mm
Voor EBC blade disks met Yellowstuff blokken
Achter ABS geperforeerde schijven met Ferodo blokken
Powerflex draagarmrubbers voor en motorrubber
Golf V SML's ingebouwd

Voor de rest is er motorisch het een en ander gedaan zoals hieronder beschreven.

Chip tuning by Fast-Tech chip op maat
Forge intercooler to throttle hose
Forge Turbo hose
Audi S2 bougies
Forge 007p
Green Twister cold air induction
3 Inch downpipe custommade met 100 cel racekat.
O2 sensor adapter
Remus einddemper
Seat Sport intercooler
4 Bar drukregelaar
N112 , N249 en SAI pomp verwijderd

Op dit moment getest op de vermogensbank:

236 PK en 454 Nm !!!!! zie ook foto van de vermogenskromme.





 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!