Polo 9n3 gti (replica) demper

Hey,

Ik ben opzoek naar een gti sierstuk voor mijn polo 9n3 1.2.
Nu kom ik op ebay deze tegen :
GR.N SPORTAUSPUFF VW POLO 9N3 GTI | eBay
Heeft hier iemand ervaring mee? Hij is niet duur en krijg geen GTI look sierstukjes gevonden.

Ik heb weinig zin in zo'n stofzuiger geluid die je vaak van zo'n sportdemper krijgt... hoop dat dat met deze niet is.
Hoop dat er mensen zijn met ervaring hiermee!

Groeten
 
Als je orginele uitlaat nog goed is kan je ook gewoon een eindstuk laten aanlassen. Kan nu niet direct het topic noemen maar er zijn meerdere mensen die dit gedaan hebben

Inderdaad, heb die ook gezien op marktplaats.. 2 losse gti pijpjes die je dan moet op moet lassen (€100,00, duur?) maar heb liever een kant en klaar sierstukje gti look.
Mochten die kant en klare sierstukjes er niet zijn zit er niks anders op dan lassen.
 
je zult alleen een verloopstuk voor je uitlaat nodig zijn wanneer je de demper op ebay besteld aangezien de GTI een grotere diameter uitlaat heeft.

IDit is volgens mij geen origineel gti demper maar de diameter zal idd wel groter zijn omdat het een replica is van de gti.
Vraag me af of je daar zo'n stofzuiger geluid van krijgt mocht ik deze demper monteren. Wil het geluid namelijk origineel houden of iets luider, als het maar geen "wooooohhhhhpp" geluid is of hoe ik dat ook moet zeggen.
 
Ik krojg vandaag mijn gti eindemper sierstuk binnen + gti onderlip, Dsn weet je zeker dat het geluit noet veranderd. Houd mijn garage in de gaten ga hem er vandaag op zetten, zal er een how to van maken!

grt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!