Polo 9n3 GTI Achterlichten in 9N gezet maar werkt niet helemaal zoals het hoort

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden de polo 9n3 GTI achterlichten gemonteerd. Ook heb ik de kabels omgezet naar 9n3 volgens het schema. Maar het achteruitrijlicht krijg ik niet werkend.
Iemand ervaringen hiermee?
Ik heb ook al de Adapterstekkers van Kunset besteld, maar hiermee werkt het helemaal niet.
 
Ja de pin bezetting heb ik terug gezet naar 9n, maar ook dan functioneerd het achteruitrij licht niet. Zover ik meten kan krijg ik geen signaal bij de stekker achter. Terwijl het pas geleden wel functioneerde (bij het omwisselen van de units).

Alles werkt, alleen dat verdomde achteruitrijlicht niet
 
Heb je gekeken naar een kabelbreuk?

Vanmorgen lang Vag techniek (nuenen) geweest voor het inleren en monteren van het Polo 6R stuurwiel (kon niet gedaan worden omdat ik de stekker thuis vergeten was):S. Dus dan maar even naar de 9n3 GTI achterlichten laten kijken, waarvan de achteruit rij lamp niet functioneerde. Een kabeltje van de sensor op de versnellingsbak was afgescheurt. Dit gefixt, en nu werken ze eindelijkBig Grin. Volgende week maar nog eens langs voor het inleren van de 6R airbag.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!