Polo 9N3 2006
Polo 9N3 2006

Showroom Polo 9N3 2006

Eerste auto. Hobby project.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
1.4 TDI
Kleur
Metalic Black
Bouwjaar
2006
vanmiddag op terugweg naar huis pakte auto slecht bij het starten.
en rook al de hele tijd een diesel luchtje.

na 30km gereden te hebben werd de geur sterker, en kon ik bij gas geven in spiegel ook een "wolkje" zien.
auto aan kant gezet, en er krulde al "rook/spul" onder de kap weg.

ik met mijn gigantische kennis van auto's schoot meteen in de stress ( weet nog net hoe ik moet olie pijlen )

De kap omhoog gekregen en zag dat er uit een slangetje spul spoot.
het rook een beetje naar diesel!
na nog een paar keer geroken te hebben kwam ik tot de conclusie, dat is diesel!

ondertussen vormde zich ook al een mooie plas onder mijn auto. met zoon gaaf regenboog effect!

ik heb maar een kameraad gebeld die monteur is en die vertelde dat als olie verder oke is, ik maar naar hem toe moest rijden.
uiteindelijk bij hem thuis gekomen en het brandstof toevoer slangetje ding vervangen.
t werkt nu weer fantastisch.

motorruimte uitgespoten. handen wassen en een beetje deo naar binnen gespoten, en mijn bolide staat weer klaar voor morgen.
voor weer een reisje naar Hengelooooooo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!