Polo 9N3 2006
Polo 9N3 2006

Showroom Polo 9N3 2006

Eerste auto. Hobby project.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N3
Uitvoering
1.4 TDI
Kleur
Metalic Black
Bouwjaar
2006
misschen ligt het aan mij.
Maar zal het niet met de invalshoek temaken hebben?
eerste foto lijkt links witter.
tweede foto lijkt rechts witter.

en dat rechts iets witter lijkt komt denk ik doordat daar het achteruit rij licht in zit.
en links je mistachterlicht.

auto al eens op de open vlakte gezet en gekeken?
foto van recht achter.

Als het dan nog zo is zou ik ze terug brengen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Balen man :-( maar je linker achterlicht (zwarte) heeft waterschade gehad. Je kan het zien aan de zwarte streep erin. Komt vaker voor dat de 9N3 achterlichten net niet helemaal goed zit en dan loopt er water in met het gevolg dat het "zilvere" dof wordt of geheel verdwijnt. Kijk maar naar foto 1 met je eigen achterlichten, het zelfde alleen is daar het stadium vele male verder. Zou toch contact zoeken met de verkoper en anders melden bij marktplaats. Zijn gewoon achterlichten die niet in orde zijn. Andere optie is een linker achterlicht los bij te bestellen (duurkoop).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!