Polo 9n3 1.4 tdi cup edition.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Hierbij bied ik mijn polo 9n3 aan wegens dat ik een andere auto heb gekocht.
De polo is van augustus 2005 en het is een 1.4 tdi sportsline uitvoering in de kleur black magic pearl.
De auto heeft nu 162200km gelopen en er is bij 155000km een nieuwe distributie riem opgekomen en tevens is de auto in mei 2011 helemaal omgebouwd naar een gti cup edition dit is gebeurd met nieuwe originele onderdelen wat allemaal verzorgd is door Colorshop in Venlo.

De polo verkeert in een zeer nette staat en er is altijd netjes mee omgegaan tevens heeft de auto nog apk tot juni 2013.
De auto word compleet verkocht er zitten ook 17inch sportvelgen onder van het merk JZ model Boxer.
De vraagprijs is €7500,- maar de prijs is bespreekbaar.
Voor meer informatie kan je reageren op mijn topic maar het mag ook op het volgende mail adres p_weinand@hotmail.com.
Hier onder komen de foto's.

Mvg peterpolo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!