Polo 9n verlagen

Hee , ik ben nieuw op dit forum dus weet niet zeker als deze post goed staat. Ik heb al 1.5 jaar een polo 9n 1.4 16v. Maar ik wil deze nu gaan verlagen. Ik weet nog niet hoe maar ik wilde dus hier vragen. Past het met mijn velgen. Ik ben 17'' r32 velgen. Et35 bandenmaat 205/40r17.
Screenshot_2014-12-25-14-07-24.png
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 
Heeft meer te maken met hoe laag je wilt gaan. Je hebt keuze uit een schroefset (kan je zelf de hoogte van bepalen) of verlaginsveren (vaste verlaging van meestal 20, 25, 30 of 35mm).
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Dan word het wss een schroefset. Ik wil hem gewoon iets lager hebben liggen dat de wielkasten wat meer zijn opgevuld. Dat hij niet meer zo hoog staat . Ik zat zelf aan de FK Ak-steet set te denken. Weet iemand toevallig als de wielen dan zullen aanlopen ?
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 
Met een schroefset kan je de auto zo hoog zetten als je zelf wilt.
ikzelf rijd op 17inch met 195 bandje.
schroefset achter staat op zn laagst met stelpotje ertussen en er kunnen gewoon 5 mensen in vervoert worden.
205 gaat dus ook makkelijk gaan op dezelfde hoogte zonder aanlopen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Met 17 inch ET35 en 205/40/17 kan je aan de voorkant niet ultra laag, wielkuip pak je bij wat grotere oneffenheden wel mee.
Maar gaat verder goed! Valt netjes :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!