Polo 9N uit 2009 Carplay

Ik heb gisteren een Polo 9N uit 2009 overgenomen. Nu zat ik te zoeken naar een scherm met Apple Carplay maar het lijkt erop alsof elk scherm alleen met de 6R compatible is. Zijn er mensen die een scherm zelf erin geplaatst hebben en welke is geschikt voor dit type?
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Ik heb gisteren een Polo 9N uit 2009 overgenomen. Nu zat ik te zoeken naar een scherm met Apple Carplay maar het lijkt erop alsof elk scherm alleen met de 6R compatible is. Zijn er mensen die een scherm zelf erin geplaatst hebben en welke is geschikt voor dit type?
welkom op het forum. Ikzelf heb heb deze (klikken voor de link) en bevalt prima. Ik heb een CarPlay dongle ook bij Ali besteld. Ik zie zelfs dat er nu een versie is van deze radio waar CarPlay al ingebouwd is! De pasvorm van deze radio is gemaakt voor je Polo en daar hoef je dus niets voor aan te passen!
 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!