Polo 9n Stellios

Hallo allemaal!

Ik ben Stellios. Ik ben 21 jaar en woonachtig in het dorp rhoon bij (Rotterdam).
Sinds 27 Jan 2009 ben ik een trotse bezitter van een VW Polo 9n 1.4 16v Comfort uit 2003.
Deze auto had bij aanschaf 56.000 kilometer op de teller, Momenteel staat er 98880 op de teller. :geek:

Merk: Volkswagen
Model: Polo 9N Comfort
Uitvoering: 3 deurs
Kleur: Black Magic
Interieur: Grijs
Brandstof: Benzine
Cilinderinhoud: 1390 cm3
Vermogen: 55 kW / 75pk

Standaart accesoires:

- Climatic
- Cruisecontrol
- Boordcomputer
- Airco
- ESP
- Mistlampen

Veranderd:

- Orgineel Volkswagen sierstrip achterklep (chrome uitvoering), Onderhand alweer verwijderd
- Orgineel Volkswagen grill omgebouwd naar een GTI Grill
- Pioneer AVH-P5200BT Klapscherm
- 1x versterker alpine
- 1x versterker Kenwood
- Pioneer ovale achterboxen
- Fusion composetje voor
- JBL Sub
- Xenon
- Centrale Deur Vergendeling
- Angeleyes
- Geblindeerd
- Achterlichten getint
- Kofferbak letters verwijderd
- Remklauwen gespoten
- Armsteun
- Gti velgen''16

Nog te doen:

- Verlagen ( Heb de veren al liggen )
- Gti velgen zwart laten coaten + een gepolijste rand ( Twijfel )
- Spoiler plaatsen

Hieronder enkele foto's van het begin tot nu:

20-05-2009

5768272015cv0n-1.jpg




17-07-2009

9605412685okot-1.jpg




16-05-2010

9605385795p2fy-1.jpg




9605410315gkgw-1.jpg




Nu


[resize=600:1ef9lkgd]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-J8BIJMFQ.jpg[/resize:1ef9lkgd]


[resize=600:1ef9lkgd]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OKJTN8QX.jpg[/resize:1ef9lkgd]



[resize=600:1ef9lkgd]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VAKTVTYI.jpg[/resize:1ef9lkgd]





Laat me weten wat jullie ervan vinden, en wat jullie anders zouden doen of wat ik nog zou kunnen doen?

Mvg,

Stellios
 
Nee ik ben daar nu mee bezig, maar hij zegt dat de geplaatste foto's niet geopend kunnen worden :s

Oplossing haha? Stick Out Tongue

Heb me foto's geupload naar imageshack , toen die url gekopieerd tussen de img. Zo hoort dat tog?
 
Polootje,

Mijn lampen zijn zo wel door de apk gekomen, ik ga ze binnekort alleen iets lichter maken om de kleur te breken , vindt hem iets te donker zo.

Heb de ramen zelf laten blinderen hier in de buurt + een zonneband gratis erbij, koste me 225 euro.

Grt
 
starsky,

Dat was ik ook van plan, die smoked knipperlichte bestel ik vandaag nog ff.

K had een naamlose kentekenplaat, maar na inbraak van me auto hebben ze na reparatie die er weer op gezet.

3e remlicht ben ik voor aan het kijken, k wil er een spoiler op maar die krengen kosten zoveel pff Stick Out Tongue

Nee heb helaas geeen foto's van me zomervelgen. Ben me Hardisk kwijt geraakd :(
 
Welkom op het mypolo forum.
Mooie wagen.
Ik heb zelf dat idee ook gehad om een GTI bies op de grill te maken.
Daarvoor heb ik toen stripingstape gebruikt. Helaas liet dat snel los.
Hoe heb jij dat gedaan?
Wellicht zijn GTI velgen zwart maken, met een rode bies rondom ook mooi.
 
Roy78,

Ik heb de grill goed afgeplakt, geschuurd, primer erop, toen rood gespoten.

Daarbij had ik wel de vw logo verwijderd uit de grill, ik moet hem binnekort ook opnieuw spuiten doot steenslag dat is wel een nadeel..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!