roywagemakers
Nieuw lid
hallo,
na in begin december mijn eerste auto te hebben gekocht heb ik steeds problemen met fe koppeling. ben in januari/februari alleen eens terug gegaan naar de bivak garage waar ik heb gekocht had. daar vertelde se me dat mijn problemen aan een verstopte koppelings cilinder lagen. echter was het probleem een tijdje later er weer. Dus vorige week weer terug gegaan naar de garage en uitleg gegeven wat er was. toen hebben ze mijn koppelings cilinder vervangen voor een nieuwe.
echter merk te ik dit week einde weer de zelfde kwaaltjes. wel iets mindere maten maar ze zijn er dus weer.
de auto schiet klein stukje achteruit wanneer ik hem in zin achteruit zet. en wanneer deze redelijk op temperatuur is schakelt hij vrij zwaar. meestal bij de 1 en 2. ook viel me op dat wanneer ik de auto stil zet en in de eerste versnelling zet en niet meer rem hij soms wil gaan rijden.
Het lijkt dus dat die al op zijn aangrijkpunt zit. kan dit ?
zou het iets met een druk groep te maken kunnen hebben? (is me verteld?)
baal er best wel van aangezien ik het een fijne auto vind maar het zo geen autorijden vind. en zouden de kosten voor de garage zijn aangezien ik er al 2 keer voor geweest ben en mijn garantie (3maanden bovak?) nu dus verkopen zijn?
graag jullie mening zodat ik me een beetje kan oriënteren op het mogelijke probleem en de oplossing ervan
na in begin december mijn eerste auto te hebben gekocht heb ik steeds problemen met fe koppeling. ben in januari/februari alleen eens terug gegaan naar de bivak garage waar ik heb gekocht had. daar vertelde se me dat mijn problemen aan een verstopte koppelings cilinder lagen. echter was het probleem een tijdje later er weer. Dus vorige week weer terug gegaan naar de garage en uitleg gegeven wat er was. toen hebben ze mijn koppelings cilinder vervangen voor een nieuwe.
echter merk te ik dit week einde weer de zelfde kwaaltjes. wel iets mindere maten maar ze zijn er dus weer.
de auto schiet klein stukje achteruit wanneer ik hem in zin achteruit zet. en wanneer deze redelijk op temperatuur is schakelt hij vrij zwaar. meestal bij de 1 en 2. ook viel me op dat wanneer ik de auto stil zet en in de eerste versnelling zet en niet meer rem hij soms wil gaan rijden.
Het lijkt dus dat die al op zijn aangrijkpunt zit. kan dit ?
zou het iets met een druk groep te maken kunnen hebben? (is me verteld?)
baal er best wel van aangezien ik het een fijne auto vind maar het zo geen autorijden vind. en zouden de kosten voor de garage zijn aangezien ik er al 2 keer voor geweest ben en mijn garantie (3maanden bovak?) nu dus verkopen zijn?
graag jullie mening zodat ik me een beetje kan oriënteren op het mogelijke probleem en de oplossing ervan