Polo 9N / 9N3 2002 - 2009 zwarte hemel 4DRS incl alle delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Polo 9N / 9N3 2002 - 2009 zwarte hemel 4DRS (past in iedere 4drs zonder schuifdak en zonder hoofdairbags) incl alle delen

Redelijk zeldzaam en nieuw bijna onbetaalbaar,keurige zwarte Polo GTI / Polo GT Rocket hemel voor een 4 deurs zonder schuifdak en zonder hoofd airbags (dus voor bijna iedere 4 drs Polo). Geef je Polo een sportief / premium uiterlijk met deze complete set.

Hemel zwart Polo GTI / Polo GT Rocket
Binnenverlichtingsunit met leeslampjes voor
Bekledingspaneel behorend bij binnenverlichtingsunit voor
Binnenverlichtings unit boven de achterbank
Make-up spiegellampjes 2x
Zonnekleppen met make-upsoiegeltjes
Handgrepen
A-stijl bekleding zwart L + R
B-stijl bekleding zwart L + R
C-stijl bekleding zwart L + R
Bekledingsstrip tussen C-stijl

Prijs voor de complete set €285,00

Helaas nog geen foto's maar iedereen weet wel hoe een zwarte hemel er uit ziet.
 
Re: Polo 9N / 9N3 2002 - 2009 zwarte hemel 4DRS incl alle de

Chris zit op moment voor werk in het buitenland en reageert dus niet tot amper ;)
 
Re: Polo 9N / 9N3 2002 - 2009 zwarte hemel 4DRS incl alle de

ik heb serieus interesse als deze set er nog is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Polo 9N / 9N3 2002 - 2009 zwarte hemel 4DRS incl alle de

Ik ben weer terug in Nl, de hemel is er nog was een paar keer op en van Mp omdat er wat mensen actief zijn die zich voordoen als koper van alles beloven en dan vervolgens op het laatste moment niet komen opdagen....vermoeiend. Ik heb alles al gehoord aan smoezen, ik denk dat enkele van deze pseudo kopers zich hier ook op het forum bevinden.
 
Re: Polo 9N / 9N3 2002 - 2009 zwarte hemel 4DRS incl alle de

Vervelend, Altijd lastig als mensen niet komen opdagen of op het laatste moment afbellen. Dat is altijd zo van ^&%$^&%#^&%!@
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!