Polo 9N(3) Rieger sideskirts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze te koop omdat ik mijn wagen verder wil verlagen(dunnere banden en dan chassis lager brengen) en met deze onderdelen is dit niet meer mogelijk aangezien ik nu al enorm laag lig:

Rieger sideskirts => 60 euro voor de set

Kleur : Black Magic (LC9Z)

Beide skirts zijn in goede staat, enkel onderaan hebben ze wel af en toe de grond geraakt, waardoor er wat oppervlakkige schuurplekken zijn(zie foto's paar posts lager). In gemonteerde staat is hier niets van de zien. Naar mijn mening is dit echt geen geld voor deze onderdelen, zelfs al moet je herspuiten. Rieger skirts kostten me 180 euro zonder spuiten..

Foto in gemonteerde staat:

20120503161404.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inderdaad exact zoals Maik het heeft uitgelegd, bedankt Maik Stick Out Tongue Zoals op de foto te zien is gaan ze dus volledig over de originele modderkuip en wordt erop vastgekit met silicone. Aan de uiteindes had ik achteraan 2 schroeven en aan de voorkant 1. Ik heb dit gewoon laten doen bij mijn lokale carrossier en die vroeg er 80 euro voor...
 
Voila bij deze de fotos, vooral op de laatste kan je duidelijk zien dat het puur om de onderkant gaat dat beschadigd is, en dat je dat enkel gaat zien als je ogen gelijk komen met de onderkant waardoor je dus op u knieën gaat moeten zitten om het te merken Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • IMG_2529.JPG
    IMG_2529.JPG
    327.5 KB · Weergaven: 62
  • IMG_2530.JPG
    IMG_2530.JPG
    252.8 KB · Weergaven: 58
  • IMG_2531.JPG
    IMG_2531.JPG
    263.5 KB · Weergaven: 57
  • IMG_2532.JPG
    IMG_2532.JPG
    322.5 KB · Weergaven: 57
  • IMG_2533.JPG
    IMG_2533.JPG
    276.9 KB · Weergaven: 57
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!