Polo 9n 2002 1.2 centrale deurvergrendeling met afstandsbediening inbouwen? (CV)

Hallo,
Ik ben Max, ik ben nieuw op het forum. Mijn auto is een vw polo 1.2 uit 2002. Hij heeft centrale deurvergrendeling en ook een knopje in de deur aan de bestuurders kant om de auto op slot en open te doen. Nu was ik gaan zoeken of het mogelijk was om er een kastje met een afstandsbediening bij te kopen, dus heb ik dat gedaan.
Mijn inbouw setje: http://www.banggood.com/Wholesale-U...rol-Locking-Keyless-Entry-System-p-37451.html
Ik kom er alleen niet uit waar de bedrading zit en hoe ik het moet aansluiten. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
 
volkswagen  polo  1.2 
De informatie staat er toch redelijk duidelijk? Centrale vergrendeling in oudere modellen kan op 2 manieren ingebouwd zijn:
  1. centrale vergrendeling via de bestuurdersdeur, alle andere deuren gaan mee, maar open je bijv. via de bijrijdersdeur gaat de bestuurdersdeur niet mee omdat er geen actuator/servomotor geïnstalleerd is om de deur fysiek van 't slot te halen / pin omhoog te duwen. Oplossing: servomotor halen, bij je bijrijdersdeur kijken hoe e.e.a. aangesloten zit en dit aan de andere kant nabouwen. Deze is aan te sluiten en te bedraden volgens Figure D in je handleiding. Op deze manier bouw je zelf optie...
  2. centrale vergrendeling die via alle deuren werkt, omdat er wél een actuator geïnstalleerd zit (of omdat je dit in stap 1 net zelf gedaan hebt). Je draadloze kastje kun je nu bedraden zoals aangegeven in figuur E. Figuur F kun je negeren, sommige oude Mercedessen gebruikten een pneumatisch (lucht) systeem om de deuren centraal te ver- en ontgrendelen. Polo's zijn bij mijn weten altijd elektronisch geweest.
Heb zo'n Chinees setje ooit zelf in een ouwe Volvo ingebouwd en moet eerlijk zeggen: het doet precies wat 't moet doen. Bij twijfel even je draden doormeten om te kijken of ze overeen komen met de handleiding. Blijft leuk als je met een "ouwe bak" bij de supermarkt naast een Suzuki van 2005+ staat waar iemand met de sleutel in staat te frunniken om gewoon *klik* je auto te ontgrendelen :mrgreen: . Sommige sets hebben ook nog draden die aan de claxon en knipperlichten kunnen worden gelinkt, zodat je à la US style *TOET* hoort en zoals elke auto met de knipperlichten flitsen :)

Edit: ik zie nu de link.. ik had EXACT dat setje :) moet lukken :)
 
bedankt voor je reactie! Nu weet ik dat ik figuur E moet aanhouden. Nu heb ik nog 1 vraag voordat ik verder kan. Ik weet niet precies waar de bedrading en kastjes zoals de Central Controlled Switch zit.
 
volkswagen  polo  1.2 
ik heb zelf wat opgezocht en ben erachter gekomen wat het is, nu weet ik alleen niet waar de kabel van het open/dicht signaal en wat de kabels van de Central Controlled Switch zitten
 
volkswagen  polo  1.2 
ik heb nu orange/orange black aan elkaar, white/white black + een 180 ohm weerstand aan elkaar en yellow/yellow black aan elkaar. Nu moet ik alleen nog weten waar de kabel van de central controlled switch zit en de kabel van open/dicht signaal
 
volkswagen  polo  1.2 
Ik heb precies de zelfde set gehad en ge installeert ik weet enkel nog. Dat je de kabelboom onder je dorpel bestuurderskant moet nemen. En daar 2 draden moet zoeken. Ik weet alleen zo even niet welke kleur je moet hebben.
 
Nou zo zou het moeten werken.

centrale vergrendeling is negatief gestuurd om te sluiten zet je massa puls op de licht blauwe draad die uit de deur komt van de bestuurder .
om te openen zet je terug een massa puls op die draad met tussen de draad een weerstand van 1kohm .
voeding vindt je in de zekering kast en de pinkers zijn zw/groen pos14 en zw/wit pos 16 in de zwarte connector die in de unit zit onder het dashbord .
 
Goedendag,
Ik ben Saif en heb een polo uit 2002 9n1 en heb centrale deurvergrendeling met sleutel en wil nu een aftermarket setje aansluiten op het systeem.
Ik ben een leek maar kan iemand mij helpen in jip en janneke taal hoe is dit moet doen?
Hoor graag van jullie
 
Vw  Polo 9n1  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!