Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Binnenkort komt de polo een tijd stil te staan moet geopereerd worden aan men schouder schiet soort van uit de kom moet iets van kraakbeen op zen plek gezet worden.
Kleine ingreep maar lange revalidatie 3 a 4 maanden echt vervelend om het zo maar te zeggen..


Dus dat word mypolo een hele tijd stalken haha!
 
Binnenkort komt de polo een tijd stil te staan moet geopereerd worden aan men schouder schiet soort van uit de kom moet iets van kraakbeen op zen plek gezet worden.
Kleine ingreep maar lange revalidatie 3 a 4 maanden echt vervelend om het zo maar te zeggen..


Dus dat word mypolo een hele tijd stalken haha!

Oh kerel dat klinkt niet best :eek: :( Naar voor je! Kan je zeker ook niet werken.... Sterkte alvast!
 
Even een vraagje!!

Men veerpoot lagers zijn kapot en had gelezen dat de lagers van een cupra een cm dunner zijn is dit nou waar?
Zou wel mooi zijn want voor wil ik em een cm lager hebben!

Kan iemand mij vertellen of dit waar is?
 
De polo word verwend!

Vorige week veerpootlagers vervangen en toen had ik de veer stop rubbers (de gele) een stuk korter gemaakt met gevolg dat ik al niet meer van de brug af kwam een hoop gedoe om hem eraf te halen!! Was wel kikke maar kon bija nergens meer komen want hij lag ineens 3cm lager en had echt een bodem speling van een duimpje overal aanlopen en gedoe dus maar weer even een cm omhoog geschroefd!

Zometeen hopelijk de distributie doen en waterpomp die is bij de 90 gedaan en heb alweer 153 gelopen dus het is weer tijd voor een nieuw riempje.
De riem begint ook te glimmen en de tantjes worden slechter dus vandaar dat hij vervangen word.

Vorige week ook nog men gasklep schoongemaakt en wat was deze smerig zeg!
Men aufo hikt ook erg in lage toeren en dat is nogal vervelebd had een hoopje dat dit het zou zijn maar helaas! Dus nu de auto ook gelijk even beurtje geven met boufies en brandstoffilter mischien ligt het hieraan hoop ik wel in ieder geval!


Ook de polo een mooi poets beurtje gegeven maar daar is al niks meer van te zien!

Ik hoop binnenkort op wat updates maar net vakantie geboekt en dat is ook niet gratis jammer genoeg hahaha!
 
Een mooi plaatje nog in wintermodus alleen zonder sneeuw !
2vi03s6.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!