polo 9 n 2003 grille-logo & achter logo

Hoi allen!

Zoals sommigen van jullie weten heb ik sinds een tijdje mijn nieuwe velgen onder mijn auto... Ook zijn mijn achterste ramen verduisterd en gezien mijn velgen leek het mij ook strak om de logo's te vervangen naar zwart of zwart met een beetje rood erin.. Nou heb ik op eBay zitten kijken en kwam ik dit tegen;

$(KGrHqN,!qcE88ftS(18BPl16!LgPQ~~60_12.JPG


In de titel staat;

Gloss Black Red Front Grille Emblem Badge For VW Polo 9N 9N3 1.8T GTI

maar gaat dit daadwerkelijk passen? Ik heb totaal geen idee hoe ik mijn logo's eraf haal of er weer op zet, zowel voor als achter...

Zijn er mensen die dit hebben gedaan en hun ervaring met mij kunnen delen?
Ook heb ik wel eens gehoord over stickerbomb... Ook dat ziet er best gaaf uit, maar dat wil ik alleen als beide logo's kunnen.. en daar ben ik niet zeker van?

Graag jullie ervaringen delen!

bedankt en een fijn weekend!

Dit is mijn auto btw;
598512_411172905671932_97835886_n.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!