Voorstellen Polo 6R

Hallo allemaal, sinds twee weken ben ik in het bezit van mijn 1e polo uit 2012. Voorheen altijd audi gereden, en voor het werk een volkswagen caddy. Inmiddels had ik al bijna een jaar geen prive auto, tot dat een goede kennis mij benaderde of ik zijn polo wilde kopen omdat ze een nieuw model hadden gekocht. Het gaat om een 1.2 TSI 4 cilinder met 90pk comfortline in de kleur ReflexSilver. Afkomstig van de 1e eigenaar met complete historie en bij de volkswagen dealer onderhouden, 142dkm gelopen.

Tot nu toe zeer tevreden glijd lekker over de weg en ziet er voor het bouwjaar nog erg modern uit.

Wat zeggen jullie over het chippen van deze auto doen of lekker laten voor wat het is? En zijn er nog enige andere veel voorkomende mankementen waar ik rekening mee moet houden?

Tips over interieur/exterieur mods om hem wat strakker te maken zijn ook altijd welkom!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI - 90pk 
Hi Poloh!

Welkom op dit forum! Leuke intro en fijn dat jij de Polo nog een aantal jaren mag besturen. Zelf heb ik een Polo 1.0 TSI BlueMotion uit 2017. Deze heb ik wel laten chippen van 95 naar 140PK Ik merk dat hij veel sneller vooruit komt en zelfs zuiniger rijd.
Zo lang je de auto niet aftrapt bij koude motor, er geen gekke dingen mee doet en hem goed onderhoud is er niets aan de hand. Ik heb even gekeken voor je en zie dat jij (als je 105PK standaard hebt) 140PK kan halen met chippen.
Je kan altijd een chiptuning bedrijf in je omgeving benaderen. Ik heb het bij Chiptuning Ede laten doen.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Hi Poloh!

Welkom op dit forum! Leuke intro en fijn dat jij de Polo nog een aantal jaren mag besturen. Zelf heb ik een Polo 1.0 TSI BlueMotion uit 2017. Deze heb ik wel laten chippen van 95 naar 140PK Ik merk dat hij veel sneller vooruit komt en zelfs zuiniger rijd.
Zo lang je de auto niet aftrapt bij koude motor, er geen gekke dingen mee doet en hem goed onderhoud is er niets aan de hand. Ik heb even gekeken voor je en zie dat jij (als je 105PK standaard hebt) 140PK kan halen met chippen.
Je kan altijd een chiptuning bedrijf in je omgeving benaderen. Ik heb het bij Chiptuning Ede laten doen.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.
Bedankt voor de reactie, mijn auto heeft standaard 90pk maar ik zie dat een “fabrieks upgrade” hem na 105pk zou moeten brengen. Een 140pk zou wel leuk zijn op deze kleine auto! Verder ben ik altijd heel zuinig met mijn auto’s of het nou nieuw of oud is, dus hij zal niet afgetrapt worden als ik hem chip.


> bedankt voor de welkom berichten iedereen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI - 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!