Polo 6R zwart met zilveren spiegels

Hey,

Ik zit al een tijdje te dubben om me spiegelkappen zilver te maken zoals de cross polo dat heeft. Zou iemand dat eens kunnen shoppen voor mij op mijn Polo?
file.php


Weet iemand bijvoorbeeld ook of er van die zilveren randjes voor om je zijdeuren beschikbaar zijn voor de Polo 6R? Voobeeldje Audi: :)
audi%20a4%20performance-2.jpg
 
Reed jij vandaag toevallig in de provincie groningen? Zag een zwarte polo bm zonder type aanduiding voor en een highline onder grill. Velgen / dagrijverlichting (waar ik het aan kon herkennen) heb ik niet kunnen zien.
 
trouwens is het wat om bijvoorbeeld witte rechter+Linker zijspiegels te kopen en die dan te monteren op je Polo? ziet er wel apart uit...

bijv Enzolino heeft witte polo met zwarte dak en dan met zwarte zijspiegels is dat mooi denk je?
 
Maar op een Cross Polo zitten toch meerdere onderdelen met dezelfde grijze accenten? Mijn vorige zwarte Cross Polo had ook grijs/aluminium spiegelkappen maar ook de bumpers waren voorzien van een soort onderplaat in dezelfde grijs/aluminium kleur en ook de dakreling was grijs/aluminium evenals de logostickers op de zijkant van de auto. Ik weet niet of het mooi is om alleen een andere kleur spiegels te nemen. Ik zie hier soms ook een foto voorbij komen met een witte polo en rode spiegels, ik persoonlijk vind het helemaal niks. Het komt bij mij over alsof ze je originele spiegels eraf hebben gesloopt/gereden en dat je uit nood bij de sloop maar twee spiegels hebt gehaald maar dat is persoonlijk. ;)
 
Hallo Sharky,

tja.... dit is wel een S3 waar je over spreekt! Dan is het gewoon cool omdat het bij een S-line S3 hoort. Hetgeen wij hebben is een Polo BM... is toch een andere klasse auto! Ook al vind ik de Polo BM een mooie auto! Maar ieder het zijne :)
 
Sharky wat vind je van die Carbon spiegels die je via de dealer kan krijgen voor 100 eypos? zou zeggen google een paar foto's ervan op internet en make your judgement Big Grin (geen gedoe met spuiten en shizzle)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!