Polo 6r wit

Geachte mensen,
ik ben hier nieuw op deze forum.
ik heb een nieuwe Vw polo 6r 1.2L met reclame der op!

[resize=600:1iluvbyp]http://img513.imageshack.us/img513/9800/img0533c.jpg[/resize:1iluvbyp]

[resize=600:1iluvbyp]http://img99.imageshack.us/img99/9566/img0532di.jpg[/resize:1iluvbyp]
 
hallo Gilles welkom op het forum mooie polo heb je en mooie reclame er op
doe ongeveer het zelfde werk
wat voor extra's heb je op de polo op de reclame na
wil je nog wat aan de polo veranderen


groeten ger
 
ik zal een keer een foto trekken van het interieur.
ik zou graag het interieur veranderen; pedalen, en misschien later op zijn tijd de leder zetel in plaatsen maar waarschijnlijk als ik hem zou verkopen is het minder waard dan de stoffen zetels toch? en buiten werk chip-tuning, xenon, originele uitlaat int cromé ..

Maar die foto's lukken mij niet, er komen altijd links... zou er iemand mij die foto's laten publiceren voor mij?
mvg
 
Welkom op myPolo, Gilles! Op zich ben ik ook niet zo van de reclame, maar dat zwarte staat wel netjes op de witte auto.
Wat voor uitvoering heb je eigenlijk? Een Comfortline? Of zijn de uitvoeringen in België anders dan hier in Nederland?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
deMercer zei:
Welkom op myPolo, Gilles! Op zich ben ik ook niet zo van de reclame, maar dat zwarte staat wel netjes op de witte auto.
Wat voor uitvoering heb je eigenlijk? Een Comfortline? Of zijn de uitvoeringen in België anders dan hier in Nederland?

Dank u, de uitvoering is een Trendline 1.2l 75pk, en een dieseltje.
MVG
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!