Polo 6R verlagen

Hallo allemaal :),

De titel zegt het al.

Ik wil graag mijn Polo verlagen maar heb hier helaas geen ervaring mee.

Ik wil geen last krijgen van drempels enzo dus ik zat aan airride te denken maar is erg prijzig.
Wat raden jullie als alternatief aan?

Een schroefset of verlagingsveren? Wat is een acceptabele verlaging zonder hinder te ondervinden van drempels en dergelijke?
Ben overigens ook van plan om 17" velgen te halen van het voorjaar.

Hoor graag jullie reacties.

Mvg,


Aero
 
ik zou een schroefset nemen. Omdat je een normale bumper hebt kan je een stuk lager gaan dan de BM/R-line/GTI. Omdat je auto standaard voorover staat, heeft VW de bumper onderkant iets schuin gemaakt zodat de onderkant weer horizontaal loopt. Als je de auto verlaagd wordt de achterkant meer verlaagd dan voor, komt de auto zelf dus horizontaal te staan, en zal de voorbumper iets omhoog wijzen waardoor je extra ruimte hebt.

Ikzelf ben voor 3 cm gezakt (had al sportonderstel) en achter 6 a 7 en kan makkelijk recht over elke drempel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!