Polo 6R Verlagen

Brambk98

Premium lid
267
145
72
Ik ben van plan om mijn Polo 6R te gaan verlagen. Ik wou dit met H&R verlagingsveren gaan doen. Mijn Polo heeft momenteel 115.000 gelopen is het dan verstandig om gelijk de andere noodzaken mee te nemen?


-Schokdempers
-Toplagers
-Stofkappen
-Aanslag rubbers

Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Hoi Bram,

Het is verstandig om alles wat je noemt mee te nemen, of het noodzakelijk is laat het op een afstand moeilijk te beoordelen, bedenk wel dat wanneer je de boel los hebt liggen je alles in 1x kan aanpakken i.p.v later nog een keer aan de gang moet gaan.
Ook hangt er van af hoeveel km's je nog met deze auto wenst te rijden.

grtz Marco
 
Volkswagen  Polo  1043cc 
  • Leuk
Waarderingen: Brambk98 en Sal
Ik had eerst dit geprobeerd. als het niet kapot is niet vervangen zou ik zeggen.

Als je je schokdempers gaat vervangen kan je voor hetzelfde geld beter voor een complete set gaan.
Bij een schroefset zijn veren en shockdempers op elkaar afgestemd.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Brambk98
Ik had eerst dit geprobeerd. als het niet kapot is niet vervangen zou ik zeggen.

Als je je schokdempers gaat vervangen kan je voor hetzelfde geld beter voor een complete set gaan.
Bij een schroefset zijn veren en shockdempers op elkaar afgestemd.
@Brambk98 Niet onbelangrijk om te weten, is dat een schroefset stugger is om mee te rijden, dan alleen met verlaagde veren. Beter is wel om tegelijk met het verlagen, de schokbrekers te vervangen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Zoals de vorige reacties al aangeven. Zou ik ook altijd voor dempers en veren gaan. En als je budget het toe laat, alle vier de schokbrekers met instelbare demping.

Uit welk deel van het land kom je als ik vragen mag.?
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
Zoals de vorige reacties al aangeven. Zou ik ook altijd voor dempers en veren gaan. En als je budget het toe laat, alle vier de schokbrekers met instelbare demping.

Uit welk deel van het land kom je als ik vragen mag.?
Oosten bij Zutphen, Deventer.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Bedankt voor jullie reacties. Ik was inderdaad ook van plan om alles mee te nemen puur preventief. Was alleen benieuwd naar de meningen van jullie bedankt hiervoor!
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!