Polo 6R R-Line 12-okt op de A2

Ik stop niets vermoedend op 12 oktober op de A2 om even wat eten te halen, staat daar een hele dikke 6R R-Line stil, maar goed er stond een dame naast te roken en ik liep naar binnen. Buiten gekomen sprak ze mij aan, dat ik van die dikke wielen heb.. HaHa. Klopt, ik rij op die bruine 18inch velgen.... maar de R-Line was ook echt vet.

Nu blijkt deze auto van haar te zijn, wat een baas zeg! Een dame in een R-Line,... tja niet helemaal gek want mijn zus rijd er ook een, maar deze was echt vet!

De Polo 6R R-Line, was wit, Xenon, 17 inch RS wielen in antraciet eronder, maar nog niet verlaagd....

Ik heb wel een kenteken, begint met 74-.......

Als iemand weet wie deze bestuurder is, zou leuk zijn om over de polo's nog een keer te chatten!
 
De dame had echt iets met die auto, en dat moeten we koesteren... Mooiste was dat ik helemaal niet verwacht had dat de auto van haar was....

Nou laten we hopen dat ze hier een keer gaat registreren en dat de poloclub hier bij mypolo.nl alleen maar groter mag gaan worden en dat de M&G een keer groots mag uitpakken zeker nu we twee extra moderators hebben kunnen we hun ook aan het werk zetten
animaatjeslachen37668-1.gif
 
Helaas, ik maak de plaatjes natuurlijk wel aantrekkelijk dat hoort bij AXE. Sorry overigens voor de uitgebreide links in mijn opmerking, maar ik had te laat door dat een volledige www van onze site altijd geïndexeerd word met de hele aanbieding. Excuus was niet de bedoeling.....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!