Polo 6r Panoramadak afvoer voorzijden

Hallo
Ik ben nieuw hier stel even voor ben jeffrey rijd in een polo gti uit 2011 sinds kort last van me panoramadak dat de afwatering aan de bestuurders kant het water niet afvoert maar blijft liggen waardoor dit soort van overstroomt en via me zonneklep de auto indruppelt passagiers kant als ik daar water in het gootje giet loopt het weg onder de zwarte afdekplaat langs me raam en bestuurderskant gebeurd er niks wat ik begrepen heb is die afdekplaat een x vervangen bij mij zit als ik hoorde gekit wat ik vermoed is dat er net iets teveel kit is gebruikt waardoor de bestuurderskant het afwatering geblokeerd heb kan geen foto of iets vinden hoe dat afwatering zit onder de afdekplaat om dit proberen met een staaldraadje het kit door te prikken iemand afbeeldingen of fotos van hoe het zit onder de afdekplaat en waar ik mogenlijk het ikzerdraadje doorheen moet prikken
Alvast bedankt
 
Volkswagen  6R  1.4 tsi 180pk 
Afdekplaat los slopen en kijken of de afvoer verstopt zit.

Ik heb ook geen foto's van jou auto of afdekplaat, dus vrees dat je deze zelf even moet maken en posten.


By the way. Ik vind je tekst eigenlijk zo onleesbaar als braille.
Punten (.) Hoofdletters (H) leestekens (!?,) Worden echt onwijs gewaardeerd. Onze dank daarvoor alvast.
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!