Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Polo 6r Panoramadak afvoer voorzijden

Discussie in 'Exterieur' gestart door jeffreyblok, 25 sep 2018.

1. jeffreyblok

jeffreyblok New Member

Lid geworden:
    25 sep 2018

1
    0
    1
    Hallo
    Ik ben nieuw hier stel even voor ben jeffrey rijd in een polo gti uit 2011 sinds kort last van me panoramadak dat de afwatering aan de bestuurders kant het water niet afvoert maar blijft liggen waardoor dit soort van overstroomt en via me zonneklep de auto indruppelt passagiers kant als ik daar water in het gootje giet loopt het weg onder de zwarte afdekplaat langs me raam en bestuurderskant gebeurd er niks wat ik begrepen heb is die afdekplaat een x vervangen bij mij zit als ik hoorde gekit wat ik vermoed is dat er net iets teveel kit is gebruikt waardoor de bestuurderskant het afwatering geblokeerd heb kan geen foto of iets vinden hoe dat afwatering zit onder de afdekplaat om dit proberen met een staaldraadje het kit door te prikken iemand afbeeldingen of fotos van hoe het zit onder de afdekplaat en waar ik mogenlijk het ikzerdraadje doorheen moet prikken
    Alvast bedankt

Volkswagen 6R 1.4 tsi 180pk

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Emiel van Putten

Emiel van Putten Active Member

Lid geworden:
    17 feb 2017

512
    141
    43
    #2 Emiel van Putten, 25 sep 2018
    Laatst bewerkt: 26 sep 2018
    Afdekplaat los slopen en kijken of de afvoer verstopt zit.

Ik heb ook geen foto's van jou auto of afdekplaat, dus vrees dat je deze zelf even moet maken en posten.

By the way. Ik vind je tekst eigenlijk zo onleesbaar als braille.
    Punten (.) Hoofdletters (H) leestekens (!?,) Worden echt onwijs gewaardeerd. Onze dank daarvoor alvast.

VW 6C 1.4TDI DSG

Laszlo, capszz, Johan en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Laurens

Laurens Active Member

Lid geworden:
    29 okt 2017

109
    30
    28
    Ik vind dit eigenlijk een dealerklusje, ga hier niet zelf mee tobben adviseer ik.....

Volkswagen Polo 6R Comfortline 1.4-16v 63kw

5. Johan

Administrator VCDS Support

Lid geworden:
    29 jul 2008

3.710
    229
    63
    Is er een nieuw voorruit in gezet? Bij mijn Polo was destijds de afvoerslang doorgesneden door de ruitenzetter..

Volkswagen Golf GTI Pirelli 1.8 8v

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie