Polo 6R met 18" bruine velgen

Een behoorlijke tijd verder, werd het tijd dat ik mijn standaard Polo BM eens wat 'dikker' ga maken, ik kocht een setje 18" over welke onder een Golf IV V5 hadden gezeten waarbij de randen behoorlijk lelijk waren geworden. Deze heb ik laten herstellen bij Kevin, Custom Dreams in Purmerend. Helemaal top! Omdat ik er niet van hou om standaard te rijden heb ik ze bruin laten spuiten. Nu kan kon ik niet wachten, dus probeer ik het meeste via photoshop uit, velgen, verlaging enz. enz. gewoon leuk om te doen.

De velgen zitten er inmiddels onder, dus chek mijn foto's maar.

Momenteel bezig met de verlaging welke door Eibach gedaan zal worden, maar ook daar hebben we inmiddels een Photoshop Randering van gemaakt.
 

Bijlagen

  • BMS 12.jpg
    BMS 12.jpg
    44.9 KB · Weergaven: 220
  • randering.jpg
    randering.jpg
    37.8 KB · Weergaven: 210
  • Eibach sponsor kit.jpg
    Eibach sponsor kit.jpg
    44.1 KB · Weergaven: 210
Nou vreemd genoeg zie ik wel mijn garage en de info, maar foto's uploaden gaat niet goed, zelfs niet als ik ze kleiner maak in photoshop, noch de avatar... middels URL heb ik nog niet geprobeerd, dan moet ik ze eerst weer online zetten.....

Wat me opvalt is dat de velden zich 'resetten' zodra ik op 'opslaan' klik... heel vreemd. En daarna is dus mijn foto of link foetsie....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou vreemd genoeg zie ik wel mijn garage en de info, maar foto's uploaden gaat niet goed, zelfs niet als ik ze kleiner maak in photoshop, noch de avatar... middels URL heb ik nog niet geprobeerd, dan moet ik ze eerst weer online zetten.....

Wat me opvalt is dat de velden zich 'resetten' zodra ik op 'opslaan' klik... heel vreemd. En daarna is dus mijn foto of link foetsie....

Hmm.. Vreemd..
Trouwens als ik je garage bekijk, dan staat je geplaatste tekst er wel.
Wat precies het foto probleem is kan ik zo helaas even niet zeggen, denk dat iemand anders van het team er wel raad mee weet;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb zonet in mijn eigen garage bestaande foto's verwijderd, en nieuwe toegevoegd. Dat ging goed, dus de functionaliteit werkt nog wel.
Je hebt het over de knop "Opslaan". Voor het toevoegen van foto's heb je die knop niet nodig. Wat ik zonet heb gedaan:
- klik op de link "Voeg een foto toe" in de sectie waar je een foto wilt toevoegen => er verschijnen nu 3 velden en 2 knoppen
- klik op de knop "Bladeren..." en selecteer op je PC de desbetreffende foto
- vul in het veld "Onderschrift" eventueel een onderschrift voor de foto in
- klik op de knop "Upload"
Als je niet op de knop "Upload" klikt maar op de knop "Wijzigingen opslaan", dan is je foto inderdaad nog niet toegevoegd en zijn de velden weer leeg.

Oh, en geef even een seintje als je wilt dat we je garage weer terugzetten.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!