Polo 6r lampen storing uitcoderen help!!

Hallo


Bij mijn polo 6r wil ik de controlle van de lampen uit coderen.
Omdat leds blijven storen.
Onderstaande bytes zijn aangepast
Maar zoals je ziet blijft het lampje terugkomen.
Soms Ook als ik de verlichting uit heb en de auto start (dagrijverlichting gaat dan automatisch aan die naast de mistlampen)

Iemand enig idee hoe ik definitief het lampje weg krijg?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-03-06-18-51-48-908_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2020-03-06-18-51-48-908_com.whatsapp.jpg
    105.7 KB · Weergaven: 58
  • IMG_20200306_172445.jpg
    IMG_20200306_172445.jpg
    769.6 KB · Weergaven: 49
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
Je moet ook de eeprom aanpassen bij mod. 9 byte 18. Als je daar 67 invoert heb jij was geen storingslampje meer, wel moet jij nog dan bij byte 16 een paar bits weer aan of uit vinken.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Of misschien heb je een lijstje met alles wat ik moet aanpasssn zodat dit 100% niet meer voorkomt want alleen het bovenstaande helpt namelijk niet
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
Ik heb deze lijst laten zien aan iemand die de aanpassingen doet maar hij blijft het lampje aangeven. En hij zegt ook dat niet te zien is van welke lampen dit komt
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
de auto zal met de storing met uitlezen aangeven welke lamp de storing geeft en daarmee je antwoord krijgen. Byte 18 aanpassen is een risico (zeker als die al op 00 staat) en blijf ik persoonlijk vanaf ( mits ik net als op de PQ35 module precies het weet). Heb er al auto's mee verknalt zien worden. Met VCP kan je heel simpel de PQ35 modules wel aanpassen. De PQ25 modules zoals die in deze polo als het goed is is net wat anders, maar je mag ervoor langs komen no cure no pay voor dit
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf vaak genoeg op byte 18 op andere polo's gecodeerd, zolang er een geldige nummer in wordt gevoerd is er niks aan de hand.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!