Polo 6R koplampen H7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste medeforumleden,

Wij (mijn partner en ik) rijden beide een polo 6R ikzelf een blue gt met h7 lampen mijn partner een met h4 alleen ziet zei in het donker veel meer met de mijne dus bij deze de vraag wie heeft een setje h7 over en is dit plug and play?

Mvg dave
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Opzich is het plug en play. Het enige wat je zou krijgt als je het niet aanpast is dat bij permanent grootlicht je dimlichten uitgaan. Dit kun je vrij eenvoudig met een aanpassing in vagcom oplossen
Is dat eenvoudig op te lossen met vagcom?

Ben tijdje al aant proberen om mijn koplampen uit de blue gt te halen maar blijven op een of andere manier steken grrr
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Moet zeker weten wel willen!
ik heb nog wel ergens een handleiding voor het demonteren van de bumper maar hier worden de koplampen ook in beschreven. ( hij moet ook ergens op het forum staan maar kan hem helaas even niet vinden:S )
die aanpassing met vcds is simpel, maar heel vaak is het plug and play!


Heb de 2 schroeven los en krijg de lamp gedeeltelijk los maar aan het spatbordzijde wil de lamp niet loskomen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!