Polo 6R GTI stuur

Miks

MyPolo - Team
440
49
Beste forum gebruikers,

Ik droom er van om een Polo 6C GTI stuur in mijn 6R te bouwen met werkende MF, iemand tips wat ik kan doen?

Deze wil ik graag:

Miks

MyPolo - Team
440
49
Oh ja klopt sorry, is het wellicht mogelijk om deze in mijn 6R te bouwen en hoe te doen met de MF?

Jay511

Bekend lid
1.381
120
Rotterdam
Oh ja klopt sorry, is het wellicht mogelijk om deze in mijn 6R te bouwen en hoe te doen met de MF?
Geen idee sorry, ik ben zo a-technisch als maar kan zijn.. Ik ben blij dat ik m’n lampjes kan vervangen Stick Out Tongue

Franklin Polo6C

Premium lid
Spritmonitor.de
3.630
210
Hoe veel heb je er voor over.
Je moet je bcm veranderen.
Stuurknoppen van een scirocco moet je in dit stuur zetten.
Het is mogelijk.
Maar het is niet ff inbouwen

Ronny

Premium lid
Spritmonitor.de
338
79
Volgens mij gaat 't MFC gedeelte van een 6C stuur niet werken in een 6R..

Miks

MyPolo - Team
440
49
Wat kost het, als ik het laat doen? stuur regel ik zelf..

Franklin Polo6C

Premium lid
Spritmonitor.de
3.630
210
Stuur 400
Bcm vw transporter 100 2e hand.
DAN een genie die het aansluit voor je!
Stuurknoppen scirocco 100
Onder de 150 arbeid kom je niet.
Succes

Franklin Polo6C

Premium lid
Spritmonitor.de
3.630
210
Het is niet alleen het stuur.
Ik zou een ander stuur kiezen.
Uit een golf 6 GTI gtd

Miks

MyPolo - Team
440
49
Beetje domme vraag maar, is het ook mogelijk om zonder ter vervanging van het BCM MF te krijgen en een andere stuur te monteren? van de scirocco of een golf 6 weet niet precies welke er allemaal op past

dov

Sponsor
1.952
118
Ik heb eventueel mijn oude GTI stuur over (ander stuur erin), ik heb geen airbag erbij, kan eventueel geleverd worden. Je zou dan de knopjes moeten vervangen met scirocco knopjes. Oude knopjes kan je daarna verkopen

dov

Sponsor
1.952
118
stel je elk ander polo 6c gti stuur voor, als je per se een huidige foto wilt zal ik die morgen maken voor je,

Miks

MyPolo - Team
440
49
Geen idee zo maar als ik een 6C GTI stuur koop en de knopjes van een scirocco af haal, moet ik dan nog steeds de hele BCM vervangen?

dov

Sponsor
1.952
118
Als je de knopjes verlicht wilt hebben wel, als dat je niet uit maakt niet

Miks

MyPolo - Team
440
49
Nee ik hoef ze niet verlicht te hebben, maar werken alle knopjes ? of welke knopjes niet hoe moet ik dat voor me zien! alvast bedankt