Polo 6r gti stuur monteren vragen!!

Hallo,

ben van plan deze week een polo GTI stuur aan te schaffen , past dit allemaal zonder iets aan te passen? En hoe gaat het in zn werk met die airbag , heb geen zin dat ik dat ding voor me kop krijg Stick Out Tongue
grt
 
Zou zo 1 op 1 moeten passen. Kijk wel goed dat de airbags hetzelfde zijn, dit kan nog wel eens verschillen met een GTI/niet GTI stuur!!!

Bij een garage hebben ze dit zo gedaan als het goed is ;)
 
het past indd 1 op 1 alleen heb je verschillende types airbag! in de polo 6r gti stuur gaat een airbag in die in een std mf stuur zit!
dus heb je nu een stuur zonder mf dan gaat dat niet in de gti stuur dan zou je een andere airbag moeten aanschaffen!
 
Ah oke , dat gti stuur wat ik heb gezien dat is zonder mf , dus jammer genoeg gaat het niet passen :( ik heb een stuurwiel zonder mf , als ik nou een lederen stuurwiel aanschaf zonder mf dan moet dat gewoon passen ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!