Polo 6R Easyline 1.2 Bouwjaar dec '11

Ik wil graag cruise control in mijn auto!
Is dit mogelijk om dit te laten bijbouwen? en wat gaat het me kosten?
Is er iemand in het zuiden van Limburg die dit kan doen?

Wil ook graag xenon verlichting op de wagen, maar niet de lampen van 600,- per stuk ..

Maar gewoon 6000k after market ofzo? Gaat dit zonder dat er een ruitenwisser motor doorbrandt o.i.d.?

Graag reactie..

Fijn weekend ;)
 
Cruise control is mogelijk alleen de prijs weet ik zo niet.
Wat betreft xenon ik heb daar verschillende verhalen over gehoord ikzelf ben van het idee afgestapt (vooralsnog) mocht je het doen dan zou ik een goeie set aanschaffen van wat ik begreep is die van het merk pilot aan te raden maar misschien hebben meer leden er wel een mening over:confused:
 
@djaggo, in een h4 setup zal het met bixenon geen problemen zijn omdat het relais wat de set dan stuurt de directe klappen krijgt en die zit via een zekering direct op de accu aangesloten, dus zal wss je zekering erdoor kunnen klappen en dan zal je set dus niet meer werken totdat je de zekering vervangt;)

@niickx, ik heb zelf ook xenon en een tweetal setjes voor mijn huidige set gehad.
de twee vorige waren normale plug en play setjes zoals jij overweegt; een setje van xenonlamp.nl's huismerk (uitermate tevreden over de felheid en kleur en licht op de weg) en een tijdelijke budget set die qua lichtopbrengst en kleur op de weg minder was dan xenonlamp.nl.

maarja daar zie je ook het prijsverschil terug in de prestaties van de set;)

momenteel gebruik ik de ballasten van xenonlamp.nl nog steeds in mijn huidige D2S projector retrofit set. en die doen absoluut niet onder voor de bijgeleverde ballasten van de set (premium ballasten), dit om je even een idee te geven van de kwaliteit;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik gebruik 1 van de goedkoopste setjes, 35 dollar op DealExtreme.com, werken 'perfect'.

Twee nadelen:
- 1: is dat als je 4200k lampen besteld het vaak geen 4200k zijn maar 6000k.
- 2: De lampen hebben een verstoord lichtbeeld, daarmee bedoel ik dat als je heel goed kijkt je de lampen een beetje ziet trillen, dit verdwijnt wel weer nadat ze een tijdje hebben aangestaan.

Ik heb inmiddels nu wel 4200k in me auto, mooie kleur, de reflectoren zorgen sowieso dat het ander licht wordt.
Me pa heeft ook 4200k erin en dat is gewoon zoals iedere standaard auto heeft, maar wel Xenon! (komt dus door reflectoren)
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!