Polo 6R comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Hallo iedereen,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Mark en kom uit Delfzijl (Groningen).
Ben sinds een maand in het bezit van een polo 6R uit 2010.
[resize=600:2ggiz7jj]http://img851.imageshack.us/img851/262/fotowy.jpg[/resize:2ggiz7jj]

De polo is nu nog helemaal standaard en wil in de toekomst een paar kleine dingen veranderen.

17'' Velgen (detroit/sirocco)+ verlagen
Dakspoiler
Xenon koplampen
Winterbanden op de standaard velgen

Voorheen in het bezig geweest van een Polo 9n highline uit 2003
[resize=600:2ggiz7jj]http://img202.imageshack.us/img202/359/sl380371.jpg[/resize:2ggiz7jj]
 
Re: Polo 6R Comfortline (zilver grijs metallic)

Welkom welkom,

Goede deal weten te maken??? Van een 9n naar een 6R is wel even een stukje groeien zeg. Bevalt de wagen goed?
 
Re: Polo 6R Comfortline (zilver grijs metallic)

11 Sep ben ik waarschijnlijk op vakantie dus denk niet dat ik aanwezig ben :(.
De 9n had ik eerder al verkocht en niet ingeruild bij de dealer, heb nog niet veel km gemaakt omdat ik momenteel weer op zee zit(werk).

Welke xenon raden jullie aan om in te bouwen ?

Gr Mark
 
Re: Polo 6R Comfortline (zilver grijs metallic)

Vandaag subwoofer ingebouwd, Pioneer ST WX11A.
Ideaal voor als je je ruimte in de kofferbak wilt vrijhouden, voor zo'n klein ding klinkt het best goed!

Dakspoiler is ook binnen, nu nog even spuiten en kan die er ook op :).
 
Goed bezig, beloofd een mooie polo te worden op heel korte termijn.

Heb zelf ook een 1,4i Comfortline.
Mistlampen en Highline ondergril gemonteerd en een setje 17" Mak velgen.
Ik twijfel non steeds over de Eibach Pro kit. Ik wil geen rammel bak hebben dus ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en foto's.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!