Polo 6R Cleaned voorbumper spotprijs !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Hierbij verkoop ik de gecleaned voorbumper, amper steenslag, heeft maar 2 maand opgestaan

Perfect gecleaned !!!! geen aftekeningen, blutsen en dergelijke !!! Mooie reflectie !


299 EUR

o1GvAlcseJPgaYiod_zps584eb367.jpg

1459773_10201977002883325_1953317896_n.jpg

998107_10201977002003303_952148157_n.jpg
 
Sorry voor de off-topic reactie.
Zie dat je van Bilzen bent, waar heb je de bumper laten cleanen en wat heeft het gekost? (als ik vragen mag, mag ook in pm) :)
Verder wens ik je veel succes met de verkoop van de onderdelen en je wagen.
Komt vast en zeker iets moois in de plaats! ;)
 
gecleaned door Dave in Diepenbeek. (Levert echt kwaliteitwerk !! heeft vele auto's gecleaned (plastieklassen, ...) in de tuning-scene lol.

het cleanen zelf heeft mij 350 gekost en dat was incl spuiten. Dus heb geen idee wat het kost om het enkel te laten cleanen.
Sowieso heb ik zelf deze bumper bijgekocht gehad zodat ik altijd eentje had wat origineel was voor de keuring en dergelijke.

nu de polo uit de deur gaat mag deze dus weg ;).
 
Ah die naam zegt me wel iets.. Die heeft de Focus van Baldoni zeker gedaan?
Zou hem wel willen overnemen, maar dan moet ie nog gespoten worden,...
Wil eerst andere zaken in orde maken aan mijn polo.
Zal voor na de winter zijn :)
Moest je hem dan nog hebben, heb ik zeker interesse ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!