Polo 6r BM onverlaagd + 16\'\' 195/45/r16

Hallo mannen.

Morgen haal ik mijn zwarte polo bm op uit 2011. 51k op de teller en mooi uitgerust.
Ik stap over van lupo 8v benzine (lpg) naar BM TDI omdat ik veel te veel kilometers maak.

Momenteel staat hij er vergelijkbaar met deze Polo bij.
polobm6rzwart.jpg

Zijn er mensen die zich vervelen en het leuk zouden vinden voor mij wat te knutselen? Ik zou hem graag zien met zwarte of zilvere 16\'\' velgen. 195/45/r16 is waar ik wss mee ga rijden. Ik wil enigzins comfort behouden en kies dus wss voor 16\'\' ipv 17\'\'. Ook het verbruik speelt een rol. Hij wordt ook niet verlaagd.
Zwart,zilver maakt mij niet uit.

Ik heb al talloze uren gegoogled maar kom er niet uit! een ding is zeker, deze velgen worden er eerdaags afgesnukt, zeker aangezien het nog de eerste set banden is die al 51k gelopen hebben!

Mijn dank is enorm groot!
 
velgen keuze is natuurlijk erg persoonlijk.
net als schoenen.
de een vind t mooi, de ander wat minder.
Tip: Kijk eens in het fotoalbum van het forum.
(boven in beeld te vinden)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!