Polo 6R BM | Hoe Dezeign

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. A.s. week nemen wij afscheid van onze Bora 2.3 V5 Variant en gaan we de Polo 6R Bluemotion rijden. Als VAG addict is dit eindelijk weer eens een nieuwe. We krijgen de auto in Candy White. Ik zal e.e.a. wel posten als ik foto's heb van de auto. Uiteraard zal deze in het begin "Standaard" zijn en op Mona toetjes rijden ;)
er komen velgen onder maar daar ga ik eerst eens een avondje op Photoshoppen.

:shock:
 
Nou en of. Of dat wennen is. 100 punten vooruitgang! Maar qua vermogen, tjaa maar ja dat weet je met een BM, maar was ook reden tot aanschaf.
De eerste rit zit erop! Vanaag opgehaald bij VanMossel in Waalwijk, bij Dennis Vos. Tip Top geregeld weer allemaal! We zijn niet anders gewent.

Foto's volgen snel.... 1 puntje wat mij tegen valt aan de BM, het dashboard in hard plastic,... ik hab de auto ongezien besteld en ging er eigenlijk vanuit dat dit dashboard in de comfortline wel deze kwaliteit zou hebben, maar nee.

Iemand een idee of de 6R uberhaupt geleverd wordt met een hoogwaardig 'zacht' dashboard? ( highline?, GTI?, ) bevreemd mij nog meer dat de skoda fabia dit nml standaard heeft.
 
En dan hier de aflevering,.....
DSC07294-1.jpg

DSC07298-1.jpg

DSC07299-1.jpg


Thanks to Dennis Vos @ Van Mossel in Waalwijk !
 
Zo inmiddels de test uitgevoerd met ons laatste geïntroduceerde speeltje. RSE set voor achterin. Omdat ik normaal voorstander ben om LCD in de originele hoofdsteunen te plaatsen was ik skeptisch ondanks dat ik dit zelf ontwikkel en verkoop. Maar de huidige generatie ziet er echt top uit. En bovendien blijft de auto origineel. Check zelf en oordeel zelf. ( over smaak val niet te twisten,.. ) maar goed dit is niet verkeerd.

97232_sfeer-1.jpg
 
Armo zei:
Alleen highline en GTI uitvoeringen worden geleverd met zacht dashboard helaas..

Ook de gewone comfortline heeft zacht dashboard. Alleen Trendline heeft hard dashboard. Omdat BM comfortline alleen maar een beetje opgepepte trendline is heeft deze dus ook een hard dashboard.

Ik heb dus deze inmiddels vervangen door een zachte uitvoering.
 
Morgen komen custom made Steplights binnen, "RVS" verlichte instaplijsten. Momenteel maak ik deze zelf en leveren wij inmiddels 'OEM' kwaliteit! Hieronder een voorbeeldje van een dergelijke instaplijst. Het logo kan ik aanpassen in vrijwel alle lettertypes, logo's of ontwerpen. Leuk natuurlijk dat mijn lijsten met "Bluemotion" gaan landen. Zeer spoedig de foto's.
http://i891.photobucket.com/albums/ac114/HoeDezeign/GOLFGTIdoorsill.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!