Polo 6R bm 1.2 tdi XENON/LED TFL

Beste forumleden,

Hierbij wil ik nogal een aantal vragen stellen over de koplampen van polo 6R. Ik krijg mijn polo pas 28e binnen en zou graag Xenon erin willen bouwen met tfl verlichting. Nadat ik heb gelezen over veel problemen met Xenon zou ik toch graag jullie meningen willen horen (Probleem bij Henri bijvoorbeeld). En een vriend van mij beweert dat auto's vanaf bouwjaar 2007 geen Xenon mogen hebben? Je kan er zelfs een bekeuring voor krijgen werd er gesuggereerd.


Wat ik van plan ben te doen:

Xenon verlichting
Led tfl verlichting

Zo moet het eruit zien:

http://www.youtube.com/watch?v=69bBuApNWac

Moet ik hiervoor speciale koplampen voor kopen of alleen verlichting?

Als dit zou lukken zou iemand dan voor een vergoeding dit kunnen inbouwen?
 
Volgens mij kunnen de GTI koplampen, zoals in je filmpje, niet in de BM geplaatst worden, omdat je hiervoor een andere module moet hebben. Als je Xenon hebt, dan moet je, volgens mij, ook koplampsproeiers hebben. Als je dat niet hebt, kom je niet door de keuring en kan je ook een bekeuring krijgen hiervoor...
Maar houd het mij ten goede... ;)
 
inderdaad moet een auto na 2007 koplampsproeiers en nog belangrijker automatische hoogte regeling hebben!

Koplampsproeiers zitten ook in het winterpakket van de Polo.
Maar automatischie hoogte regeling niet en achteraf inbouwen schijnt nogal moeilijk (en duur) te zijn.

Ook gaat de aansturing van de xenon (zoals Mitchi al zegt) via een stuurmodule.
Ook die is anders in de Polo BM.

Hoewel je wel in de stuurmodule Xenon kan aangeven.
Misschien eens aan Jela vragen wat deze instelling precies doet .....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!