Polo 6R binnenspiegel + interieur verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog diverse 6R onderdelen die over zijn na updates. Bij deze bied ik het volgende te koop aan.


Polo 6R interieur verlichting
gw.jpg


- zonder schade

Prijs: € 20,-
__________________________________________________ ______________________________________________________________

Polo 6R binnenspiegel
jw.jpg


- zonder schade

Prijs: € 20,-

Voor vragen of meer info graag via PB. Op te halen in Tiel of Boxmeer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is de radio nog te koop? en waar af te halen...?
en kan ik deze zo aansluiten en een usb-stick gebruiken?

is het ontvangst van radio ook beter dan een niet fabrieks radio..?
ik heb een pioneer erin zitten maar het ontvangst is zo slecht!
 
Ik dacht dus ook een simpel kabeltje van de radio naar het aansluiting zelf maar schijnt toch wat meer te zijn dan dat.

ebay: Original VW Multi Media In Nachrüstung, Golf 6, Passat, Tiguan, Polo 6R, Touran | eBay

Je zou bij schade bedrijven kunnen informeren, kan je misschien goedkoop uit een schade auto eruit halen..

Dit natuurlijk als je het origineel wil hebben. Misschien zijn er ook andere oplossingen maar zelf heb ik er weinig verstand van..
 
Zoals Armo zegt, is het af-fabriek meer dan een simpel kabeltje. Er komt namelijk in het dashboardkastje, naast de aan-/uitschakelaar van de bijrijdersairbag en de calibratieknop voor het bandenspanningcontrolesysteem een aansluiting te zitten. En als je je dashboardkastje dan verwijderd, dan zit daar een fors kastje achter met een kabelboom die - waarschijnlijk - richting de radio gaat.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, Armo? Als je niet reageert voor dinsdag 19 maart, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!