Polo 6R Bilstein B14 schroefset

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik vragen wat de reden van verkoop is ?
Ik heb wel interesse.

Is het de lichte uitvoering voor een 1,2 TSI en een 1,4i of is het de zwaardere uitvoering voor een GTI of TDI ?
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Voor zover ik kan zien is er maar 1 uitvoering van de B14 voor de Polo 6R:

catalogus.jpg

Voor onder andere de GTI is wel een ander verstelbereik opgegeven, maar dat komt omdat deze standaard al verlaagd is.

Reden van verkoop is het besluit de set toch niet te gaan monteren onder de 6R waar ik in rij, aangezien dit een auto van de zaak is :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Heren, hij heeft de set van Ebay.de als 2de hands gekocht, hier de volledige omschrijving en de link;

Bilstein B14 Polo 6R | eBay


Hallo zusammen,

wegen arbeitsbedingter Rückenprobleme musste ich meinen VW Polo 6R leider wieder auf weiches Fahrwerk umrüsten.
Daher biete ich hier mein Gewindefahrwerk zum Verkauf an.

Bilstein B14 PSS (Edelstahl) Qualitätsfahrwerk!
komplett grundgereinigt und unbeschädigt,
alle Gewinde unbeschädigt, geölt mit Wartungsspray und jeder Teller lässt sich locker mit zwei Fingern drehen!
Lieferung in OVP und mit originalem Lieferumfang, wie abgebildet!
Gutachten für die Eintragung und Kopien von den Einbauanweisungen für Fahrwerke von VW mit allen Drehmomentwerten wird mitgeliefert.
Das Fahrwerk wurde im Juli 2010 eingebaut und ist knapp unter 27.000km gefahren worden.

ACHTUNG! Wie bei einem neuen Fahrwerk sollten alle Schrauben vom Auto, die beim Umbau bewegt werden, ausgetauscht werden, da es sich um Dehnschrauben und selbstsichernde Muttern handelt! Eine Liste mit der entsprechenden Anzahl und den Teilenummern kann mitgeliefert werden.

Der Verkauf erfolgt von Privat unter Ausschluss jeglicher Garantie, Gewährleistung und Rücknahme!

Zelfs de foto's van de advertentie zijn hetzelfde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!