Polo 6R 444

Bas

Voormalig teamlid
5,604
26
156
Afgelopen dinsdag gespot bij de AH XXL in Eindhoven:

[resize=500:358qja8q]http://img717.imageshack.us/img717/8322/20110118120853.jpg[/resize:358qja8q]

Kwam er net via johan achter dat ie vrij gelimiteerd is. Ik vond m gewoon mooi :cool:
 
Is idd een gelimiteerde versie van de 1.2 TSI Highline.
Hier had ik mn inspiratie vandaan voor mijn velgen.
444 staat voor de schoenmaat van de Polo...
Hij heeft naast de velgen o.a. speciale lederen bekleding zwart met witte piping, witte middenconsole, RNS 310 met MF stuur enz.
zie ook: www.polo444.nl

de auto op de foto trouwens al eerder te koop gestaan op internet.

De middenconsole en speciale matten ga ik eens induiken of die nog los te bestellen zijn, is wel apart voor een candywhite polo..!
 
Geile Polo zeg...had ik deze maar besteld hahaha
maar goed kan niet alles hebben :(

volgens mij zijn er geen enkele 444 polo's meer te koop o_O...misschien ooit weer als er één te koop is dan weer haha
 
Oeh dit is wel heel erg nice Big Grin vooral dat interieur!!
maar wel jammer dat die hem zo snel heeft weggedaan he :shock: maar een half jaartje gekocht en nu alweer wegdoen >_<

Mijn broertje wilde nog zijn oude auto voor een Candy white polo inruilen...alleen ik weet niet of die dit kan betalen...het is wel een dikke 21k o_O
zou eerst zijn huidige auto moeten verkopen though...tegen die tijd is denk wel verkocht haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!