Polo 6R 1.6 tdi valt uit op snelweg start niet meer. Help

Weet je al in welke emissieklasse je auto nu terecht komt?

Mijn polo zou klasse 5 moeten zijn maar ben benieuwd of je op 4 of 3 terecht komt. Dit is toch wel bepalend of je milieu zones in mag
Nee daar heb ik geen idee van. Ik denk zelf euro 3 aangezien een euro 4 wel een roetfilter heeft. Maar of die Mileuzone camera's dat verschil merken is het 2de Stick Out Tongue

ik kom nauwelijks in de grote steden eigenlijk maar zou toch jammer zijn. we zien het wel. zolang ik m niet aanmeld is er natuurlijk niks aan de hand Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Nee daar heb ik geen idee van. Ik denk zelf euro 3 aangezien een euro 4 wel een roetfilter heeft. Maar of die Mileuzone camera's dat verschil merken is het 2de Stick Out Tongue

ik kom nauwelijks in de grote steden eigenlijk maar zou toch jammer zijn. we zien het wel. zolang ik m niet aanmeld is er natuurlijk niks aan de hand Big Grin
Ik zou 'm nieteens aanmelden.
Pas als blijkt dat het niet anders kan!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
Dus @David97 ik kan alles weer terug laten draaien? EGR weer actief en originele software?

Roetfilter heb ik nog gewoon..
Waarom zou je willen terug draaien? EGR gaan ze niet snel zien imo. Dit heeft namelijk niet te maken met de roet uitstoot maar met de uitstoot van NOX.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Tweak
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!