Polo 6R 1.4 86PK "GTI pakket"

Beste leden,

Zit alweer even op dit forum, maar had nog geen eigen topic.

Ben Walter, 32 uit Eindhoven en rijd sinds half januari een Volkswagen Polo 6R 1.4 86PK met "GTI-pakket".

Eerst had ik een Peugeot 206 1.6 XS Premium 110PK en erna een Peugeot 207 1.6 THP chipped 200PK/300nM.
Na genoeg gedoe met Peugeot, overgestapt naar Volkswagen.

De foto's:

nbak7.jpg


111o47k.jpg


jtumis.jpg


12179yx.jpg


m7gw7c.jpg


1z2no6t.jpg


To do:

- Parabolica velgen
- GTI 6C achterlichten
- GTI 6C grill
- GTI 6C koplampen
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Hey daar ben ik net nog geweest om te tanken en de auto af te spuiten :mrgreen:. Welkom, mooie auto!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Welkom Wouter. Ik kom daar ook zeer regelmatig om de auto eens te verwennen. Nog mooier: ik ga er volgende week een stukje rijden met een Audi R8. (verjaardagscadeautje)
Nette polo zo hoor! Wie weet spotten we elkaar nog eens.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en expor
Welkom,

De polo ziet er netjes uit:mrgreen:! Weet je toevallig of ze die sleutel ook in R-Line hebben?
Ze hebben wel metalen stukje met R.
Maar of ze rubberhoesje hebben voor de R, weet niet :)

Voor huidige sleutel:
http://s.aliexpress.com/VR3q6Vny

Welkom Walter. Ik kom daar ook zeer regelmatig om de auto eens te verwennen. Nog mooier: ik ga er volgende week een stukje rijden met een Audi R8. (verjaardagscadeautje)
Nette polo zo hoor! Wie weet spotten we elkaar nog eens.
Vet hoor, zo in R8.. de vrij recente? ;)
Ja jij valt wel op met je velgen
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Zien er veel beter uit, ik heb ze ook maar als ik natte schoenzolen heb, moet ik opletten dat ik niet van het koppelingspedaal afglijd.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!