polo 6r 1.4 16v vermogen winst

Hallo,
Ik was nieuwsgierig of naast dat mijn auto er snel uitziet, ik hem ook nog wat sneller kan maken? Of heb ik daar echt helemaal geen keuzes in? Ik weet dat er niet veel gedaan kan worden met mijn blok maar ik denk probeer het toch maar.
Mvg Michiel
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
Dit is een interessant onderwerp... Een atmosferisch blok tunen vraagt vaak om serieuze ingrepen. Scherpere nokkenassen, betere flow, aangepaste injectie etc. Chiptuning bedrijven geven aan dat het gaat tot ongeveer 95 tot 100 pk. Van de 9N3 is een 100 pk variant die naar 110 tot 112 pk kan worden gechipt.
Ik heb enkele een bericht gestuurd met de vraag of het 6R 85 pk blok ook naar 110 pk kan worden gechipt maar krijg van geen enkele tuner een reactie.
Ook gezocht naar de verschillen in het motorblok zelf maar kan daar geen sluitende info over vinden en de VW dealer... tja die willen natuurlijk geen verdere informatie verstrekken (aansprakelijkheid).
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel97
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!